Avontuurlijke reis "to the Everest" India/Nepal

Hi! Ik trek van 6 t/m 28 met de Royal Enfield Bullit van Delhi naar Kathmandu met als ‘eindbestemming’ de Mount Everest. Kenners weten dat dit een waanzinnige motor is waarmee ik kennis wil maken met de gekte van India, het chaotische verkeer trotseren, de wereldwonder Taj Mahal aanschouwen, de Ganges en het religieuze daar omheen aanschouwen, de Himalaya’s bewonderen, de bergpassen doorkruisen, op laten slurpen door de immense natuur om me heen, mijn adrenalinepeil te onderhouden door te bungyjumpen, raften en hike-tochten, en al met al een wicked tour te maken op de oldtimer met hier en daar een rust moment. Ben je gezellig, heb je een motorrijbewijs, sta je open voor nieuwe/ andere culturen, nog niet eerder daar gereisd, ben je energiek, positief ingesteld en heb je net als ik zin in een spetterende reis van 3 weken, dan hoor ik het wel! Hannah

Het gaat om 6 t/m 28 augustus 2010.
Reisgenoot tussen de 25-35…
Cheers!

Hey Hanna,

WAUW Spetterende ideeen!
Mijn reis gaat juist de andere kant op anders had ik super graag een stukje met je meegereisd. Ik ga in mei van Moskou-TME- overland juist richting India. succes groetjes