Avontuurlijke fietser gezocht!

Heyhoi!

Ik zoek een avontuurlijke fietser (m/v 24-30) die deze zomer een paar weken op fietsvakantie wil! Ik denk er dus over om weer eens op fietsvakantie te gaan. Na een paar jaar backpacken in Tanzania en Polen-Tsjechie, begint het fietsvakantiebloed toch weer te stomen.

Ik houd ervan om ´s ochtends niet te weten waar je ´s avonds bent, wat je eet en wie je die dag ontmoet hebt. Hoeveel lekke banden je zult krijgen en welke uitzichten je zult treffen! Het ultieme avontuur dus.

Over de bestemming heb ik nog niet nagedacht. Ik heb zelf veel gefietst in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. Voor mij is er in Europa veel te ontdekken, maar ook een verre fietvakantie naar Azie lijkt me wel wat!

En wie ben ik? Ik ben Geesje, 26 jaar en woonachtig in Utrecht. Ik werk als onderwijsadviseur en houd verder van basketbal, dansen en een biertje op z’n tijd!

Mocht je zin hebben om te reageren, reageer! Dan kunnen we vast in training en kijken of het klikt.

Groetjes,
Geesje

:banana: :banana: Hoi geertje, ik ben Raman kom uit Vlissingen en fietsen is mijn passie. Om in conditie te blijven fiets ik gemiddeld 60 km. per dag en dat is exsakt een rondtje Walcheren. Vorig jaar was ik naar Santiago de compostella gefietst en ook weer terug, en daarna nog een rondtje Nederland en dat waren er 7500 km. een mooie zomer is het geweest. Elke dag een nieuw advontuur en nieuwe vrolijke mensen, wat dat is het eenige dat belangrijk is. Ben vrolijk.
Weet je als je nog steedts wil fietsten mail me eens dan kletsen we eens. Waar ik dit jaar heen ga weet ik nog niet helemaal maar ik dacht erover na om eerst naar Zwitserland Turn te gaan en dan door naar Roma en verder naar Cantania. Onderweg ik verschillende mensen waar ik zal overnachten en zoms wil er iemand mee voor een paar dagen. Dus mogelijkheden te over.
Groetjes Raman :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

He Geesje,

Jouw ideeen spreken mij wel aan, ik heb zelf ook een soort gelijk bericht geplaatst(check it).

Misschien kunnen we een keer iets afspreken?

Groet,

Raymon.

Hi Geesje,
Heb je al gekeken op de site van de Wereldfietsers, een website speciaal voor fietsreizigers? zie www.wereldfietser.nl en kijk op het forum!
Groet en succes, Rena