Onder het motto wie niet waagt wie niet wint,het lijkt me leuk om via deze weg een vrouwelijke reisgenote te vinden van ongeveer mijn leeftijd (34) Zelf ben ik sportief spontaan en gezellig en altijd vrolijk dus ben jij ook zo’n persoon of ken je iemand dan hoor ik het graag woon zelf regio Apeldoorn.
Ben jij niet bang voor avontuur en makkelijk in de omgang lees dan verder
Sinds 2007 kom ik al in Zweden en in 2012 voor het eerst in Noorwegen geweest.
Het is daar super mooi en heb daar een boel leuke avonturen beleefd en leuke mensen ontmoet.
Maar alleen is maar alleen en dit jaar zou ik graag met iemand al die leuke dingen delen,waardoor het een nog mooier avontuur wordt.
Houd jij van mountainbiken / hardlopen / kampvuur / klimmen hiken / kano varen etc etc…
Plan is om met de auto vanuit Nederland te vertrekken rond de 17e augustus te overnachten in Denemarken en dan rond te reizen in Zweden en Noorwegen……maar dat kunnen we samen overleggen.
Zelf heb ik ook een aantal vrienden en kenissen die we in Zweden kunnen gaan opzoeken en waardoor ons avontuur nog leuker wordt.
Het zou leuk zijn om samen de http://www.midnattsloppet.com in goteborg te lopen als begin van een leuke vakantie.
Stuur dan een berichtje en wie weet gaan wij deze zomer samen op avontuur.
Groetjes Martijn