Hallo,
Wij zoeken op korte termijn iemand die met ons mee reist naar Bretagne om hortensia bloemen te knippen.
Moet frans kunnen spreken.
Incl. kost en inwoining
Wie kan mij helpen?
Hallo,
Wij zoeken op korte termijn iemand die met ons mee reist naar Bretagne om hortensia bloemen te knippen.
Moet frans kunnen spreken.
Incl. kost en inwoining
Wie kan mij helpen?
Hi Carla,
Wanneer gaan we, hoe lang ongeveer en met welk dienstverband
of kan ik als freelance mee, want dat ben ik?
bel je me ff
vr gr
hans
0622377017
graag wat meer informatie periode , duur ,hoe er geraken , waar in Bretagne verdienste enz.
Johan
salut Carla,
Kom elk jaar in Bretagne op vakantie en heb 15 jaar in Loirestreek gewoond.
Wanneer en hoe lang ben je van plan om te gaan??
Hoor het graag van je…
A bientôt.
Anjou
Dag Carla,
Dit zoekertje spreekt me wel aan …
Laat maar weten wat de verdere voorwaarden moeten zijn.
Zelf ben ik wel actieve 50+ … probleem?
Groetjes,
Lieven
beste carla,ik ben na drie maanden dit jaar nice verlaten voor de burugogne op doorreis naar het volgende avontuur.
mijn meeste plezier ( met daarbij een beetje geld te verdienen vooreen franse lunch ) liggen in frankrijk.
vanaf oktober ben ik weer op zoek naar eeen nieuwe uitdaging in een andere franse streek.
Voor info contavt. [EMAIL=“jaapdrijver@hotmail.com”]jaapdrijver@hotmail.com
gr.
Jaap
beste carla,ik ben na drie maanden dit jaar nice verlaten voor de burugogne op doorreis naar het volgende avontuur.
mijn meeste plezier ( met daarbij een beetje geld te verdienen vooreen franse lunch ) liggen in frankrijk.
vanaf oktober ben ik weer op zoek naar eeen nieuwe uitdaging in een andere franse streek.
Voor info contavt. [EMAIL=“jaapdrijver@hotmail.com”]jaapdrijver@hotmail.com
gr.
Jaap
Beste Carla en reageerders,
Zijn er nu hortensia’s geknipt zoals Carla het voorstelde? Ik ben toch wel nieuwsgierig hoe zoiets ‘verder’ gaat.
Ik ga er bv. van uit dat het de bedoeling was voor kost en inwoning te werken. Want de geur van en het werken tussen hortensia’s is zo’n bonus dat dat me voldoende lijkt. En wat waren andere levens/natuur/excursie/contact-met-Fransen-ervaringen want het is natuurlik ook een fantastische manier* pour améliorer* je Frans.
Misschien zijn er andere forumdeelnemers met vergelijkbare ervaringen. En wat mag wettelijk? Mag Joe the plumber zo maar in Fr. werken?
(want ik heb wel eens overwogen om in Z-Fr. iemand te helpen bij het opzetten van een camping). Dat bleek toen uit te draaien op schoonhouden van sanitair. Men kon de pot op. (Gelukkig had ik al een vakantie in de buurt gepland).