Avonturier gezocht, met tractor en circuswagen naar Lapland

Ha reizigers!
Ik ben Jacqueline, kom uit de jaren 60 en zoek een creatieve avontuurlijke reisgenoot.
Ik heb de wereld afgereisd, per vliegtuig, boot, trein en auto. Het is nu tijd om met mijn old-timer circuswagen en dito tractor de hort op te gaan, zonder klok op zak, met als voorlopige bestemming Lapland. Het plan is om er een project omheen te koppelen, een maatschappelijk relevant onderwerp. Om reizend te gaan ondernemen voor een goede zaak. Ik heb daar allerlei ideeën over, maar hoe leuk zou het zijn om daar met een een gelijkgestemde creatieve wereldburger over te brainstormen en samen het parcours en plan uit te werken om vervolgens ergens in de zomer van 2016 te vertrekken.
Ik ben sinds 1991 als free-lance televisieproducer verbonden aan de Vpro. Naast m’n werk doe ik vrijwilligerswerk (vluchtelingen, dierenasiel) en scroll de wereld af om de tijd te vertragen, op zoek naar nieuwe prikkels, indrukken, culturen, met minimale middelen en af en toe wat luxe.
7 jaar geleden heb ik een oude circuswagen gekocht, 2 jaar geleden een Deutz tractor uit 1968. Na jaren van restauratie en geklus zijn beiden nu nagenoeg klaar voor vertrek. Snel gaat het niet (max 25 km/uur), makkelijk zal het ook niet zijn, alleen al het uitzoeken van de wegen waar je mag-en kan rijden is een hele klus. De hele combinatie is 18 meter lang, goede rijvaardigheid en tenminste 1 rechterhand zijn een must.
Het avontuur, de tijdloosheid… ik popel om te vertrekken. Allereerst op naar Lapland, niks ligt vast, in m’n hoofd reis ik daarna al door naar Mongolie…
Heb je belangstelling om mee te dromen, mee te denken en plannen te concretiseren? Laat het me weten!
Hartelijke groet! Jacqueline

Hallo jacqueline,
waarschijnlijk ken je haar wel,maar zo niet,google dan even op manon ossevaart en tractor voor wat leuke info of tips over reizen per tractor in combi met goede doelen. grt let