Hallo,
Wij zijn een kleine koeriersdienst die een nieuwe service willen aanbieden.
Mijn vrouw en ik wllen graag onderzoeken of er animo voor is om uw auto
te brengen of op te halen uit spanje.
De voordelen voor u zijn:
U kunt zelf met het vliegtuig zonder bagage,
Uw auto staat klaar op het vliegveld van uw keuze,
U rijdt in spanje met uw eigen auto, dus u hoeft geen auto te huren.
Uw auto wordt weer opgehaald op het vliegveld en wordt gewassen bij u thuis weer afgeleverd.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons.
[EMAIL=“tdegraaf@casema.nl”]tdegraaf@casema.nl
De grote vraag is wat de kosten daarvan zijn en of die opwegen tegen de kosten van een huur auto. 2 Weken in Mei 2010 op Malaga kost een Ford Focus bijvoorbeeld 399 €, een Renault Clio 3 deurs met airco 337 €. En ik persoonlijk zou liever een ongeluk met een huurauto hebben dan met mijn eigen auto ver van huis…
Van 14 tot 28 mei een Ford Focus voor 324, en een kleine auto voor 288, all-in zonder eigen risico … ik zie niet goed dat mensen voor dat bedrag hun auto heen en terug laten rijden, nog afgezien van assurantieproblemen/kosten.
De enige doelgroep die ik zie, zijn invalide mensen die een aangepaste auto hebben, en die deze auto in Spanje willen gebruiken, bijvoorbeeld omdat zij overwinteren.
Nu komt het af en toe voor dat een invalideauto via een platform wordt vervoerd.
Goedemorgen,
Wij denken inderdaad aan personen met een aangepaste auto en iedereen die langer op vakantie gaan of gaan overwinteren.
Sorry maar dat heb ik vergeten te melden.
honingbeer
Ik heb de indruk dat je je plan snel aanpast aan mijn suggestie, niks mis mee, maar die gedachte bekruipt mij.
Koffervervoer is absoluut geen probleem, daar zijn aparte diensten voor.
Langdurige overwinteraars gebruiken of geen auto (economisch EN verzekeringsprobleem) of hebben een eigen auto hier staan.
Autoverhuur in de winterperiode is vele malen goedkoper dan transport kan zijn.
Onderschat afleveren op het vliegveld en achterlaten op het vliegveld niet. De praktische uitvoering daarvan kost je handen vol geld.
Assurantietechnisch heb je een heel groot probleem om als bedrijfsmatige chauffeur in een privé-auto te gaan rijden. Daar zitten meer haken en ogen aan als gedacht, hetzelfde geldt voor een invalidenauto.
Laat ik nog maar zwijgen over de risico’s die kleven aan het meenemen van bagage voor anderen.