Wie kan mij een goed maar betaalbaar autoverhuurbedrijf aanraden in ChristChurch? Ik vertrek 1 februari aanstaand. alvast bedankt
MVG
Hans55
Wie kan mij een goed maar betaalbaar autoverhuurbedrijf aanraden in ChristChurch? Ik vertrek 1 februari aanstaand. alvast bedankt
MVG
Hans55
Ik heb een auto gereserveerd bij Roadtriprentals. Niet duur maar of ze goed zijn weet ik nog niet want ik haal hem pas overmorgen op. Het zag er allemaal prima uit en kreeg direct antwoord. Ik kan je op de hoogte houden.
groet Andre (nu vanuit Sydney)
Ha André,
Kun jij nog laten weten hoe jouw ervaring was bij Roadtriprentals?
En hoe lag de prijs/kwaliteit verhouding?
Alvast bedankt!
Hoi Haste,
Ben nu 10 dagen onderweg met de auto en het is een prima ding. Dus geen klachten. Ik zelf heb liever een iets beschadigde auto, dan hoef je zelf ook niet te voorzichtig te zijn. Zolang alles maar genoteerd is. En het scheelt aardig. Ik laat hier over een paar weken nog wel even weten hoede afhandeling was.
groet Andre
Hey Haste,
Wij hebben ook lang gezocht naar een goedkope auto om van Christurch naar Auckland te reizen. Uiteindelijk ook bij Roadtriprentals terrecht gekomen. Dit zijn de oudere auto´s van een van de grotere verhuurbedrijven in NZ: apex rentals.
Het zijn auto´s met wat krassen en beschadigingen, maar onze auto heeft het 2 maanden prima gedaan!
Alleen toen we in Christchurch aankwamen was een klein barstje in de ruit uitgegroeid tot een wat grotere barst (door hitte en gaten in de weg). Hier konden wij voor opdraaien omdat op ons formulier 2 kruisjes i.p.v. een lijntje stonden. Dus een goede tip: maak foto´s van de auto voordat je van het terrein afrijdt. Dit heeft ons een week geleden nog geholpen in de vs toen een of ander kap niet meer op onze camper bleek te zitten. Via foto´s konden we aantonen dat deze er nooit gezeten had.
Al met al een prima auto (zeker omdat de kans groot is dat je ook op onverharde wegen terrecht komt). Maar maak een paar foto´s voordat je vertrekt.
Groeten,
Milan
Hallo mensen,
Ik zou nog even terug komen op Roadtrip Rentals. Ik heb eergisteren de auto ingeleverd en alles ging heel soepel. Ik had een aantal flinke krassen aan de auto toegevoegd van het tussen struiken door rijden op zoek naar wildkampeerplekjes. Het interesseerde ze helemaal niets. Ik zou zo weer bij ze huren. Ik had een Subaru Legacy stationwagen 4WD. Prima auto en je kunt in geval van nood of heel slecht weer achterin slapen. En de 4WD maakt net het verschil als op bv op een zandbank in een rivier rijdt.
groet Andre