AUTOVAKANTIE GARDAMEER in JULI 15 dagen +

AUTOVAKANTIE GARDAMEER - CENTRO VACANZE LIMONAIA

Autovakantie Italië / Limone sul Garda met verblijf in een 3-sterren hotel inclusief ontbijt en diner

Welke leuke sportieve gezellige meid heeft interesse in bovenstaande vakantie van kras.nl Even snel gezien dat het voor 2 personen in Juli iets van 1350 euro kost. Natuurlijk moeten we er dan nog wel heen rijden.

Ik ben geen discotheek ganger dus ik ben overdag wakker en 's avonds slaap ik :lol::lol: Maar ik vind het wel gezellig na een dagje zonnen of activiteit lekker naar een lokaal kroegje of cafe gaan en lekker daar de dag beëindigen.

Iets over mijzelf: Ik ben 27 jaar, single, dus ik hoop jij (18-29 jaar) ook, woonachtig in Spijkenisse(onder Rotterdam). Sportief, ondernemend en sta voor alle ideeën open. Maar als we samen met de auto op vakantie gaan is het natuurlijk wel de bedoeling om elkaar eerst te leren kennen en dan samen eventueel ook samen de reis boeken want dat scheelt ook weer in €€€.

Ik zoek: Een sportieve gezellige meid die van strand/zonnen houd en die ook gewoon de cultuur en de natuur van de omgeving wilt bekijken, liefst uit Rotterdam en omgeving.

Ik hoop wat te horen van iemand, mijn msn is hier bekend dus voeg me ook toe als je met mij in contact wilt komen,hier een berichtje plaatsen kan ook, maar dan gaat alles zo via via, msn is directer