Goedemiddag,
Even een vraagje of jullie ervaring hebben autohuur in Italie op de luchthaven van Pisa.
Wij wouden graag voor 12 dagen een autohuren en het liefst al vantevoren vastgelegd in NL.
Aankomst is 30/8.
Iemand ervaring met een Betrouwbaar bedrijf aldaar?
Ik lees op inet alleen maar negatieve verhalen over bedragen die later worden afgehaald vd creditcard, verzekeringen die dubbel worden afgesloten, en oplichtings praktijken… zelfs bij Europcar Sunnycars en Budget…
Heeft iemand ervaring want we kunnen de hulp goed gebruiken.
Alvast dank!
Grt Kris
Hallo Kris,
Over elk autoverhuurmaatschappij zijn wel horrorverhalen op internet te vinden. Wij hebben nog nooit een auto gehuurd in Pisa, maar wel op het vliegveld van Triest (en in andere landen). We regelen dit altijd vooraf via www.eautohuur.nl. Via hun huur je dan een auto bij een verhuurmaatschappij. Als je een offerte opvraagt, neemt men in de meeste gevallen vanzelf contact met je op. Je hebt dan in elk geval een contactpersoon te pakken, handig als je meer informatie of specifieke wensen hebt. Je kunt het eigen risico via eautohuur afkopen via hun schadekosten restitutieplan. Je hoeft dan ter plekke GEEN extra verzekering af te sluiten (anders ben je onnodig dubbel verzekerd)! Iets dat de verhuurmaatschappij in veel gevallen toch nog wel zal proberen…
Groet,
Reisbloggers
Ik huur altijd via sunny cars,en dat is heel transparant ! In augustus huren we ook een auto in Pisa
Vorig jaar heb ik voor een verblijf van 7 dagen in Toscane vooraf online een auto gereserveerd via Hertz.com (opgehaald bij Pisa Airport).
Dit is allemaal uitstekend verlopen. Wel bewust gekozen voor “Supercover” verzekering. Voor die dekking betaal je behoorlijk extra, maar het geeft rust te weten dat in geval van schade alles volledig verzekerd is. Ik had een Fiat Punto gereserveerd, maar kreeg uiteindelijk voor hetzelfde bedrag een Alfa Giulietta mee, omdat de Punto een accu-probleem bleek te hebben. Vond ik geen vervelende deal