Wij gaan deze zomer op vakantie naar Italie.Ik wil vanuit nederland een auto huren.Maar ik zie hele grote prijsverschillen.Wie heeft er ervaring met een auto huren.Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Alvast bedankt
Helma:vak02:
Wij gaan deze zomer op vakantie naar Italie.Ik wil vanuit nederland een auto huren.Maar ik zie hele grote prijsverschillen.Wie heeft er ervaring met een auto huren.Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Alvast bedankt
Helma:vak02:
Beste Helma,
Je kan bij Sixt een auto huren zie www.sixt.nl, maar let wel goed op het aantal kilometers per dag. Dat kan namelijk erg oplopen als je helemaal nar Italie rijdt. Een andere optie is Sixt Holiday Cars, dat is kilometervrij en incl. basisverzekeringen.
Mijn vraag is misschien niet helemaal duidelijk.Ik wil in Italie een auto huren>>>
Sixt heeft meerdere vestigingen in Italie, kijk anders op sixt.com voor alle vestigingen in Italie.
Ciao, ciao.
Ciao Helma,
In Italie kun je op alle vliegvelden (ticket euro 20) bij diverse verhuurders een auto huren. Prijzen ontlopen elkaar niet zoveel, wel de mate waarin je je wilt verzekeren (eigen risico), veelal huur je de auto kilometer vrij doch wel met volle tank afleveren. Beste/goedkoopste is om tesamen met je ticket een auto te huren. Vaak kun je de auto ook nog op een andere locatie (vliegveld) afleveren. Succes met je verder zoektocht.
Harrie,
Vanuit een zonnig Italie waar de primavera nu echt is begoonen.:zon02:
Casa Vecchia www.grognardo.nl