Auto huren Marrakech/Agadir/Casablanca

HOLIDAY INN is een autoverhuurbedrijf met enkel recente en perfect onderhouden auto’s in Marrakech, Agadir, Ouarzazate en Casablanca in Marokko.

Wil je graag goedkoop een auto huren bij een betrouwbaar autoverhuurbedrijf neem dan contact met ze op.

Site: www.holidayinncars.com en je kan op Nls vlagje bovenin klikken voor de Nlse tekst.

Groetjes!

Jammer maar de site is Under Contruction.

Hoi Khadija,

Enkel het gedeelt voor het reserveren online. De prijzen en voorwaarden kan ik wel zien?

Groetjes

Dank je voor de snelle reactie, en ik ga het weer proberen.
Groet Khadija Mabrouk

Beste Khadija,

Ik heb net begrepen dat de site afgelopen week ge-update is en blijkt dat de website 100% werkt op chrome firefox safari opera. Omdat ik safari gebuik, zag ik allesdus.

Maar bij internet explorer werden enkele html regels niet ondersteund.

Wordt vanavond opgelost.

Bedankt!

Mvg Najib

Hartelijk dank Najib
Groet Khadija Mabrouk Tinerhir Marokko

Wij zijn net terug van een rondreis met onze 3 kinderen. We hebben bij holiday inn cars een Ford Kuga gehuurd. Een uitstekende keus en goede uitleg, service en betrouwbaar. Eigenaar Najib spreekt Nederlands en is ook persoonlijk naar zijn klanten. Reageert ook snel bij vragen. Wil je besparen op je vakantie? Boek dan niet bij de grote autoverhuur maatschappijen, maar regel dit bij Holiday Inn Cars. Wij waren zeer tevreden en raden dit bedrijf zeker aan!

Heb hun al weken geleden een mail gestuurd via de website, maar er komt geen antwoord.
Heb je een email adres ?

PM ?

Zoek je een huurauto in Marrakech, Agadir, Casablanca, Rabat of Fes dan kan je terrecht bij Holiday Inn Car Rental. Management ter plaatse is Nederlandstalig (handig bij problemen of vragen) en klanten uit Nederland en Belgie hoeven geen borg achter te laten!

www.holidayinncars.com

Dag iedereen,

Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren(vakantie ) en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten

Sent from my SM-G900F using Wereldwijzer mobile app