Hallo,
Wie gaan er nog meer richting Australië in oktober? Ik kom zelf 30 september aan in Sydney en vertrek ook weer vanuit Sydney 26 oktober. In die maand ben ik van plan om naar boven toe te vliegen en vanuit daar naar beneden te reizen met het openbaar vervoer. Het lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die dan ook in Australië zijn!
Groetjes,
Nancy
Hoi Nancy,
Ik ben vanaf 26 september in Sydney en ik ga van 30 september t/m 18 oktober een cursus engels volgen… Op 19 oktober wil ik graag naar Brisbane of Cairns reizen…
Oh ja, en op 1 of 2 november vlieg ik weer naar Nederland…
Hai Nancy!!
Ik vertrek 2 november naar Sydney. Daar blijf ik dan een weekje om vervolgens een binnenlandse vlucht naar Cairns te nemen. Vanaf Cairns reis ik via de oostkust weer naar beneden (met het openbaar vervoer of wellicht met andere backpackers)!
Hoe lang blijf je? Misschien treffen we elkaar! 
Groetjes…
Hoelang reken je daar voor? Om van Cairns met het openbaar vervoer naar beneden te reizen? (ik wil dan graag van Cairns naar Brisbane)
He Daantje!
Helaas ben ik op 2 november alweer in nederland en gewoon weer aan het werk. Ik ben er echt alleen in oktober. Land daar 30 september en ga 26 oktober weer richting Nederland. Heel veel plezier tijdens je reis!
Groetjes,
Nancy
He Sleepie,
Dan ben je net wat eerder dan ik in Australië! Ik land 30 september en ga dan 26 oktober weer terug. Mijn planning is eerst een paar dagen Sydny. Daarna naar boven vliegen en dan in een week of 3 naar beneden reizen. Misschien leuk om in Sydney wat af te spreken! Kan jij me met je paar dagen ervaring alle leuke plekken alten zien :).
Groetjes,
Nancy
Is inderdaad misschien wel leuk om te doen!!! 30 september begint mijn engelse cursus en geen idee hoe dat gaat lopen 
Misschien is het wel leuk om contact te houden zodat je mij ook kan vertellen hoe jij bent gaan reizen van Cairns naar beneden… (leer ik weer wat van) 
Lijkt me heel erg leuk! Kan jij mij rondleiden in sydney en ik jou van cairns naar beneden ;). Heb je facebook? Nancy soaan. Ik heb een groen shirtje aan op mijn foto! Hopelijk tot snel!