Australië/ Nieuw-Zeeland Tickets makkelijk om te boeken?

Hoi iedereen!

Half april ga ik 10 weken stage lopen in Nieuw-Zeeland. Daarna komt mijn vriend om nog samen een maand rond te trekken, maar hoogstwaarschijnlijk gaan we dan naar Australië. We moeten nog bekijken welk deel van Australië we gaan doen ( we willen zoveel) Dus weet ik nu nog niet in welke luchthaven ik ga aankomen en waar ik ga vertrekken in Australië. Kan je nu tickets bestellen, en ze makkelijk omboeken?
Ik zou wel graag al de vlucht naar Nieuw-Zeeland willen boeken, en dan kunnen we de komende weken beslissen wat we voor de rest gaan doen.

Ervaringen met vliegmaatschappijen zijn ook zeer welkom!

Groetjes
Nathalie

Op voorhand even dit, je zult ten noorden van de lijn Sydney - Perth willen blijven. Vanaf half juni begint in de Snowy Mountains en Victoria het skiseizoen. En in de zuidwesthoek van WA, een fantastisch gebied, begint het ook aardig af te koelen. Maar tussen Sydney en Cairns is alles mogelijk en veel te zien.
Omboeken is per maatschappij verschillend. Informeren dus. Kijk vooral eens bij www.backpackers.nl, naar hun hele serie tickets bij verschillende maatschappijen. Sommige, zoals Cathay Pacific, met een hele goedkope Australische binnenlandse vlucht. Het gaat meer om ‘goed en beter’ dan omslechte maatschappijen op deze route. Het wordt trouwens wel tijd dat je je ticket boekt. Qua maatschappijen zijn er verschillende erg goed. Het zal toch ook van de prijs en de omboekmogelijkheden afhangen.
Ik vraag me af of moderators postingnamen kunnen wijzigen. Dan zou dat hier ook goed uitkomen. Als je in de lijst kijkt zie je nu Australië/Nieuw Zeeland… Er had moeten staan ‘Omboeken tickets Au/NZ’ Dan valt het direct op dat het over omboeken gaat. Over Australië gaat het op het Australiëforum allemaal. Als het mijn reis was vloog ik op Sydney of Brisbane. Het hangt er ook nog eens van af hoe je gaat reizen, met andere woorden hoe afhankelijk je bent van openbaar vervoer.

Hoi,

Wij hebben tickets bij Kilroy geboekt en deze kunnen wij voor 50 euro wijzigen!

Groetjes Maaike

Maar zit dit in Kilroy of in de maatschappij waarmee je vliegt?

Goede vraag!
Wij vliegen met China Airlines