Australian football / Rugby wedstrijden in Sydney

Wij zouden graag in het weekeinde van 12/13 september een wedstrijd Australian football of rugby willen bezoeken in Sydney.

Wie kan ons vertellen of en waar de wedstrijden worden gehouden?
En hoe we aan tickets kunnen komen?

Alvast bedankt voor alle tips!

Petra

hi Petra!
Die AFL en NRL wedstrijden zijn erg leuk om te kijken! Leuk sfeertje en typisch australisch!

Neem een kijkje op AFL.com en op NRL.com ; dan kom je op de homepages uit van beide sporten. HIerop vind je info over de wedstrijden die gespeeld gaan worden enomwelke titels het gaat.

Tickets zijn te koop via Ticketek of Ticketmaster (depends on venue and sport). Deze kun je kopen met je creditcard.

Enjoy! Cheers, karin

Hoi, Ik ben in 2005 naar een AFL wedstrijd geweest in Sydney en 1 in Brisbane. die in Sydney was georganiseerd door het YHA Hostel waar ik verbeef. Die deden dat regelmatig samen met alle YHA in Sydney. Goed koop naar een wedstijd, mooie plaatsen, en nog eens een coole suporters cap van de Sydney Swans.

Aangezien ik zo enthousiast was over AFL ben ik er in Brisbane ook heen geweest. Daar heb ik zelf het ticket besteld aan de deur (ticketbox). Hellaas had ik daar wel mindere plek recht achter het doel dus dan zie je wel minder. let even op de plek als je hem zelf boekt!(mits dit kan) Tevens was dit ook duurder dan via het hostel en met een heel vak backpackers is de sfeer ook goed!

wij gaan in sept weer 5 maanden die kant op! AFL zit zeker weer in de planning.