Aupair gezocht in Italie, Genua

Wij zijn op zoek naar een Nederlandse aupair in Italie voor 2 kinderen van 2 (bijna 3) en 5 (bijna 6). Vader is Nederlands (ik) en moeder is Italiaans. Wij wonen in Genua.

De kinderen verstaan al Nederlands en de oudste begint ook te praten. Wij zoeken dus iemand die goed Nederlands spreekt, een beetje ervaring heeft met kinderen, een zekere verantwoordelijkheid en vooral gemotiveerd.

Wij hebben een eigen Italiaanse talenschool en bieden dus ook een gratis talencursus aan. Verder is alleen de zorg voor de kinderen belangrijk, er worden geen huishoudelijke klussen verlangd, zoals strijken, afwassen, etc. Verblijf is ook niet in het huis van de kinderen, maar in een apartement waar studenten van de school verblijven. Periode van juni t/m september (4 maanden).

Geinteresseerden kunnen contact opnemen.

Un caro saluto,

Goedemiddag!

Het lijkt mij leuk om bij jullie gezin te werken als aupair. Ik word deze zomer 20 en pas bij verschillende gezinnen op sinds mijn 14e, jongens, meisjes, peuters tot tieners. Enig kritiekpunt is dat ik vanwege mijn studie alleen beschikbaar ben in de maanden juli en augustus. Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Groetjes Anne

Hoi Anne,

Bedankt voor je bericht, maar het is echt heel belangrijk dat de kandidaat de volle 4 maanden volmaakt. De eerste 6 weken in juni en juli willen we namelijk een gratis intensieve cursus aanbieden, want dan hebben we nog opvang voor de kinderen. Als het alleen julie en augustus is, dan is dan vervalt de cursus of moeten we lokaal iemand inhuren, omdat de cursus in de ochtend is en precies dan hebben we hulp nodig, want dan zit de school vol met studenten.
Je kunt onze school trouwens vinden op het volgende adres: www.scuola-tricolore.it.

Bedankt evenwel voor je interesse, maar universiteit gaat natuurlijk voor, helemaal met de prestatiebeurzen van nu…

Un caro saluto,

Hallo!
Uw bericht spreekt mij sterk aan. Momenteel ben ik nog studerende, maar in mei/eerste week van juni studeer ik af en heb daarna nog geen verplichtingen waardoor ik de 4 maanden vol zou kunnen maken. Na mijn afstuderen zou ik de zomervakantie graag willen opvullen met een leuke baan, vandaar mijn reactie op uw bericht!
Met kinderen kan ik erg goed omgaan. Ik pas vaker op en geef sporttraining aan jongere kinderen.

Ik ben zeer geinteresseerd en benieuwd naar de verdere verwachtingen van uw kant.

Met vriendeljjke groet,

Denise

hallo,

Dit lijkt mij heel erg leuk om te doen! Ik ben gek op kinderen en ik pas al op sinds mijn 14de en ik ben nu 18 jaar. (in de zomer wordt ik 19 jaar oud.)

Maar ik begrijp eruit dat jullie de eerste 6 weken willen dat ik dan de taal leer?

Ik hoor graag van u,

Hallo,

Ik weet niet of het een belemering is dat ik een man ben maar heb interesse in wat u biedt.

Aan de open universiteit 1 jaar Italiaans gevolgd en momenteel op zoek naar mogelijkheid om een tijd in Italië te werken en de taal beter en sneller te leren. Met name Genua is voor mij een uitstekende plaats omdat ik daar ook vrienden heb wonen. IK heb zelf geen kinderen maar wel veel ervaring met opvang en verzorging van neefjes en nichtjes door de jaren heen en kan uitstekend met kinderen omgaan. Verantwoordelijkheid is vanzelfsprekend bij mij en motivatie is zeker aanwezig gezien andere toekomst plannen.

Als er interesse is verneem ik het graag van u. Beter voorstellen, achtergrond, mogelijkheden etc kun dan besproken worden.

Met vriendelijke groet,

Jan

Ciao!

Zijn jullie nog op zoek naar een aupair?
Ik werk momenteel ook als nanny maar zou graag naar het buitenland kunnen gaan werken. En wat mij ook enorm aantrekt is Italië omdat ik als reisleidster in Italië enkele maanden heb gewoond en zou het super vinden om mijn Italiaans bij te schaven! Sinds ik terug ben heb ik altijd gedacht om terug te keren naar Italië, ik heb er mijn hartje verloren en zou zo graag de taal volledig onder de knie krijgen!

Hoop van jullie te horen!

Grtjs Charlotte

We zijn voorzien en voorlopig niet meer op zoek. Wellicht volgend jaar.