Au-pair gezocht zomer 2018 in Italie - Genua - Italiaans leren

Ik (Nederlander) en mijn Italiaanse vrouw zijn op zoek naar een au-pair in Italie voor de maanden juni, juli, augustus en deel september 2018, voor onze twee zonen van 5 en 8. Onze kinderen zijn dan vrij, maar wij ouders zitten dan in ons hoogseizoen met werk. De kinderen verstaan Nederlands, Engels en Italiaans. De oudste spreekt ook Nederlands, en Engels, de jongste begint nu ook meer Nederlands te spreken. Wij kiezen uiteraard voor een Nederlands sprekende au-pair om hun Nederlands te verbeteren.

Wij zoeken:
Wij zoeken een Nederlands sprekende jongen/ meisje die in tweede helft juni, juli, augustus, eerste week september onze kinderen op werkdagen naar het strand kan brengen. Daar hebben wij bedjes, parasol en cabine die gebruikt kunnen worden. Wij zoeken een verantwoordelijk en zelfstandig persoon, die perfect Nederlands spreekt en schrijft en ervaring heeft met kinderen, als oppas/ au-pair. Geen voorkeur voor meisje/ jongen.

Wat bieden wij:
Aangezien wij een Italiaanse talenschool bezitten (www.scuola-tricolore.it) willen we je ook een gratis cursus aanbieden. Dit moet dan wel voor en/ of na de zomer plaatsvinden. Wij hebben jouw nodig van maandag t/m vrijdag om de kinderen naar het strand te brengen. Dan hebben jij en de kinderen ook een beetje vakantie. Ook verblijf je niet in ons huis (te klein) maar in een eigen kamer in een studentenhuis (studenten van de school) op loopafstand van onze woning. Daarnaast bieden we uiteraard een vergoeding. Het weekeinde ben je vrij.

Idealerwijs, kun je van half juni t/m half september (of eind augustus) de kinderen onder je hoede nemen. De talencursus kunnen we voor of na die periode aanbieden en de kamer heeft altijd beschikbaarheid. Maar we kunnen wat schuiven met perioden afhankelijk van jouw beschikbaarheid. Juli en augustus zijn echter fundamenteel.

Geïnteresseerd in dit aanbod? Neem dan contact met ons op! Groetjes uit Italie!

Richard & Rossana

Mijn naam is Suzanne Noordhoek
Ik ben 21 jaar en zit in mijn derde jaar van de Pabo (basisschool leerkracht)
Ik ben geintresseert in het zomerwerk
Ik heb alleen een probleempje en dat is dat ik een toets heb aan het einde van juni een dag (week van 18 juni) vanaf die toets ben ik volledig beschikbaar tot of tot en met de eerste week van september (ligt aan mijn school rooster)

Ik ben nu 3 jaar in het bezit van een rijbewijs.
Ik werk nu naast mijn studie bij vd valk hotel in de bediening.
Ik hoop zo een beetje van mezelf heb kunnen vertellen

Groetjes Suzanne Noordhoek

Beste Suzanne,

Hartelijk dank voor de reactie en interesse.

Wij hebben ook nog niemand gevonden.
We willen de kandidaat je ook een Italiaanse cursus aanbieden, maar dat kan niet in Juli en augustus, omdat we je dan nodig hebben op het moment dat de cursus plaats vindt en de kinderen vakantie hebben.
Dus dat zou dus ervoor of erna moeten. Heeft u daar beschikbaarheid?

Excuses voor de late respons. Ik gebruik mijn gmail account niet zo vaak :slight_smile:

Mvg,

Richard de Vries

Suzannenoordhoek@gmail.com is mijn email adres zullen we zo verder contact hebben ik ben zeer enthousiastgl
Groetjes

Is de talen cursus verplicht want ik weet niet niet of ik daarvoor eerder naar Italië kan komen, want ik zit nog wel met werk bij vdvalk en school. Ik zou graag verder via de email bespreken. En zou u mij kunnen vertellen wat de vergoeding zal zijn? Groetjes

Beste Richard en Rosanna,

Ik las jullie advertentie en ik was meteen enthousiast! Mijn naam is Rivka Gerrits en ik ben 25 jaar. Ik werk momenteel al 2 jaar op een basisschool als leerkracht. Ik moet alleen nog 1 toets maken voor mijn opleiding het is nog niet helemaal duidelijk wanneer ik deze moet maken. Dit kan in juni zijn of in oktober. Voor de zomervakantie ben ik opzoek naar een nieuw avontuur. Ik ben dol op kinderen en zit al een tijd met het idee om een andere taal te leren dus het klinkt geweldig! Heel toevallig ben ik 2 weken geleden in Genua geweest en ik heb het erg leuk gehad! Ik vroeg me af of jullie al iemand hebben en wat zijn de mogelijkheden?

Groetjes Rivka