Er zijn bij mij plannen om eind augustus een aantal weken naar Zuid/midden amerika te gaan. Ik hou van een activiteiten in de mooie natuur gemixt met een dansje en een drankje in de steden.
Hoog in mijn verlanglijstje staat Venezuela. Ik ben twee jaar geleden in Bolivia, Chili, Peru en Ecuador geweest. Een geweldige tijd waarvan het spaans een klein beetje is blijven hangen.
Ik ben een dame van 23 jaar uit Waddinxveen. Dus heb je zin in een actieve gezellige vakantie laat dan wat van je horen!
Al lang wil ik een keer naar Zuid Amerika, maar liever met iemand samen dan alleen. Het lijkt met me leuk om met je in contact te komen om te kijken wat er mogelijk is, want je verhaal spreekt me erg aan. Afgelopen jaar heb ik gebackpackt in Estland-Letland, wat een ontzettend leuke ervaring was.
Ik studeer nu een master psychologie na een bachelor biomedische wetenschappen, woonachtig in Nijmegen en 22 jaar oud.
Leuk van je reactie! Heb je zelf al plannen gemaakt? Ik kan me voorstelen dat je meerdere landen in het mooie Zuid Amerika wilt bezoeken. Ben je dan iemand die met een reisorganisatie mee wilt of niet? Zelf hou ik van een actieve vakantie, dus veel zien en doen.
Ik heb helaas niet zoveel tijd als ik zou willen, maar een paar weken naar Venezuela kijk ik al jaren naar uit. Je hebt er een hoge berg die ik wel zou willen beklimmen, moerassen, jungle, geweldige witte stranden en de hoogste waterval… veel moois dus en als we Caracas omzeilen is het goed te doen qua veiligheid.
Maar wellicht leuk om een keer ideeen uit te wisselen!
Eindelijk een paar mensen die ook graag naar Venezuela willen. Als jullie er echt serieus over nadenken dan zou ik me graag aan willen sluiten om (een deel) mee te reizen. Ik wil erg graag naar het drielanden punt (dat is waarschijnlijk die berg waar jij het over hebt) en uiteraard naar Angels Falls, daarnaast schijnt de Caribische kust ook leuk te zijn. Het was de bedoeling om afgelopen maart te gaan met er kwam wat tussen.
Wat betreft reizen, ik ben gek van latijns-amerika. Ben al in een aantal landen geweest, maar mijn beste herinneringen heb ik aan mijn reis door Argentinië en Chili. Die trip heb ik alleen gemaakt maar Venezuela lijkt me verstandiger om met anderen te doen. Mijn Spaans wordt hopelijk elke keer weer een beetje beter.
Ik hoor graag wat meer van jullie plannen en wensen. Ik kan vanwege mijn werk max 4 weken wegblijven, maar ben wel flexibel in wanneer ik kan.
Wat leuk van je reactie. Fijn dat je zo flexibel kan zijn met je reis. Venezuela trekt mij al een aantal jaar!
Wellicht leuk om een keer ideeen uit te wisselen en elkaar leren kennen.
Ik heb ondertussen plannen gemaakt met een vriendin van mij. We vertrekken midden september richting Azie, een compromis, maar het leek me wel heel gezellig om met haar te gaan. Succes met jullie plan(nen). Groetjes, Marit