Er zijn bij mij plannen om eind augustus een aantal weken naar Zuid/midden amerika te gaan. Ik hou van een activiteiten in de mooie natuur gemixt met een dansje en een drankje in de steden.
Hoog in mijn verlanglijstje staat Venezuela. Ik ben twee jaar geleden in Bolivia, Chili, Peru en Ecuador geweest. Een geweldige tijd waarvan het spaans een klein beetje is blijven hangen.
Ik ben een dame van 23 jaar uit Waddinxveen. Dus heb je zin in een actieve gezellige vakantie laat dan wat van je horen!
Al lang wil ik een keer naar Zuid Amerika, maar liever met iemand samen dan alleen. Het lijkt met me leuk om met je in contact te komen om te kijken wat er mogelijk is, want je verhaal spreekt me erg aan. Afgelopen jaar heb ik gebackpackt in Estland-Letland, wat een ontzettend leuke ervaring was.
Ik studeer nu een master psychologie na een bachelor biomedische wetenschappen, woonachtig in Nijmegen en 22 jaar oud.
Leuk van je reactie! Heb je zelf al plannen gemaakt? Ik kan me voorstelen dat je meerdere landen in het mooie Zuid Amerika wilt bezoeken. Ben je dan iemand die met een reisorganisatie mee wilt of niet? Zelf hou ik van een actieve vakantie, dus veel zien en doen.
Ik heb helaas niet zoveel tijd als ik zou willen, maar een paar weken naar Venezuela kijk ik al jaren naar uit. Je hebt er een hoge berg die ik wel zou willen beklimmen, moerassen, jungle, geweldige witte stranden en de hoogste waterval… veel moois dus en als we Caracas omzeilen is het goed te doen qua veiligheid.
Maar wellicht leuk om een keer ideeen uit te wisselen!
Eindelijk een paar mensen die ook graag naar Venezuela willen. Als jullie er echt serieus over nadenken dan zou ik me graag aan willen sluiten om (een deel) mee te reizen. Ik wil erg graag naar het drielanden punt (dat is waarschijnlijk die berg waar jij het over hebt) en uiteraard naar Angels Falls, daarnaast schijnt de Caribische kust ook leuk te zijn. Het was de bedoeling om afgelopen maart te gaan met er kwam wat tussen.