Au pairs in chamonix?

Hee allemaal,

Ik vertrek deze dinsdag voor een half jaar naar Chamonix in frankrijk. Ik ken daar echt totaal niemand, dus gaat er misschien nog iemand?

Hee!

Vanaf december 2011 ga ik voor 7/8 maand werken in de buurt van Geneve.
Is redelijk in de buurt van Chamonix.

Hoe bevalt het daar?

Heehee, waar ergens ga je heen dan ben toevallig vandaag nog door Geneve heengereden, want ik kwam van het vliegveld. Bevalt goed! Lekker weer nog, in tegenstelling tot Nederland… Jij komt wel precies in de echt koude tijd he… Zonde dat je deze 2 mooie maanden niet al meemaakt… Nee het is een leuk gezinnetje, maar moet natuurlijk nog even wennen en mis iedereen nu al. Maar weet zeker dat het went! x

Hee!

Ik ga naar Aubonne, vlakbij de stad Douvaine. 20 minuutjes van Geneve af.
Omdat ik nog allemaal dingen moet regelen in Nederland kon ik niet al één van deze maanden komen, maar ik blijf daar best lang dus ben er in de zomermaanden ook nog! Dus het mooie weer pak ik zeker nog wel mee!
Heb je al meer mensen gevonden die ook in die buurt werken of nog niet echt?
Fijn dat het wel bevalt!
Heb je ook veel activiteiten in die buurt?

x

Oh oke, dat is mooi dan. Nou nee, niet echt… Vind het wel echt vet jammer dat ik nog niemand ken… Maar ik hoop dat dat nog komt. Activiteiten zijn er vooral veel voor kleine kinderen… Ook wel voor volwassenen, maar dan zit je al gauw bij yoga en tangolessen en zo, en dat zoek ik eigenlijk niet echt. Ik ga wel op franse les, dus wie weet kom ik daar een paar leuke mensen tegen. Ben niet echt iemand die in dr eentje uit gaat om mensen te leren kennen, dat vind ik zo raar haha. Dus misschien moet ik toch maar op yoga gaan of zo, wil in ieder geval niet in mn eentje een half jaar doorbrengen! Mijn gastgezin heeft wel een tweede appartement in Geneve, maar daar ben ik nog niet geweest. ze zeggen wel dat het een superleuke en mooie stad is, maar dat je het echt moet leren kennen. Ik zit in het dorpje ‘les Tines’. Het is echt super rustig hier en ben alleen omgeven door bergen haha :stuck_out_tongue: Zou wel willen dat ik in een stad zat, want de trein gaat hier maar tot tien voor 9 's avonds… Dus echt op pas gaan zit er niet in voor mij :frowning: Heb je je gezin al ontmoet? Is het de eerste keer dat je zulk werk doet? x

Ja, dat is inderdaad jammer ja! Ik zou als ik jouw was ook op een les gaan ofzo. Waar ga je op franse les dan? Ik ga daar ook op franse les in geneve geloof ik. Ik heb mijn gezin nog niet ontmoet, alleen gezien op foto’s en we hebben een paar keer gebeld. In november komt die vrouw met één kindje naar Nederland dus dan ga ik haar ontmoeten. Het is mijn 1e keer inderdaad, dus ben benieuwd ;). Is het ook jouw 1e keer of heb je dit vaker gedaan? sorry voor mijn late reactie trouwens, had het tamelijk druk ;). x

Ik ga misschien in januari naar Chaminox!
Vind het wel leuk om Nederlandse mensen daar te ontmoeten!