Au pairs in Amsterdam

Hoi allemaal,

Ik ben Leanne en ik ben 20 jaar. Sinds maandag ben ik als au pair komen werken in Amsterdam. Ik wil graag in contact komen met andere au pairs, maar weet niet zo goed hoe. Ik ben aangemeld bij aupaircircle.com maar dat is niet zo actief meer. Er word nauwelijks tot niet gereageerd op je berichtjes. Weet iemand hoe ik in contact kan komen met andere au pairs uit de buurt? Of zijn er hier toevallig au pairs die in Amsterdam en omstreken wonen?

Groetjes,
Leanne

Hoi!,

Ik kom maandag ook in Amsterdam te wonen om te werken als au pair! Ik heb veel gezocht maar zou niet weten waar ik andere au pairs zou kunnen vinden, helaas. Normaal gesproken ben je au pair in een ander land dan je eigen en doe je een taalcursus waar je anderen ontmoet. Maar gezien ik zelf Nederlandse ben is een taalcursus volgen niet echt nuttig! Toevallig dat ik je berichtje nu lees, vooral omdat het nog maar net geplaatst is!. Als je iets vind, hoor ik het graag van je! :smiley: :cheer:

Groet, Nina!

Hoi Nina,
Wat toevallig. Heb nog niks gevonden, helaas.
Waar kom je ongeveer te wonen? Misschien zousen wij ook een x wat kunnen doen. :slight_smile:
Groetjes,
Leanne

Heee!
Ik kom aan de prinsengracht te wonen in het centrum! (In de buurt van de Jordaan) Jij dan? Lijkt mij wel leuk, ik ken verder niemand in Amsterdam! :slight_smile:

Leuk! Ik woon aan het Oosterpark. We wonen dan niet heel ver uit de buurt.
Ik zal je even een privé bericht sturen (als ik ooit snap hoe dit forum werkt) met m’n e-mailadres. Dat is wat makkelijker. :slight_smile:

Als je vragen hebt over hoe iets werkt sta ik voor je klaar hoor :wink: Dat is mijn werk, daar ben ik voor.

Als je nog wilt weten hoe je een prive bericht stuur, aarzel dan vooral niet om het te vragen!