We have an exciting job opportunity for a live out au pair in the Amsterdam area!
We’re looking for an au pair who speaks English and/or French (Dutch is not necessary) to look after our 3 year old daughter. You will start in June 2014 and it will be for a period of 6 to 12 months. We will arrange and pay for your accommodation in the town of Haarlem, 10 min by train to Amsterdam. You will work 30 hours per week looking after our little girl (2 days off). She has a British dad and Dutch mum, speaks English and Dutch fluently and has a good understanding of French.
Graag stel ik mijzelf even in het kort aan u voor.
Mijn naam is Petra de Boer en ik ben Manager van Amazon Au Pairs in Amsterdam.
Mijn moeder en ik runnen Amazon Au Pairs inmiddels al vijf jaar met veel plezier.
Wij regelen heel graag uw MVV-VVR aanvraag voor uw toekomstige Au Pair voor u.
Zodra u een geschikte Au Pair gevonden regelen wij de vervolg stappen voor u van A-Z.
Zoals u wellicht weet dient een Nederlands erkent IND Au Pair bureau de aanvraag voor uw Au Pair nu vanwege de nieuwe MoMi wet in te dienen. Amazon Au Pairs is een erkent referent van IND. Wenst u meer informatie dan ben ik u heel graag van dienst. Bij voorbaat hartelijk dank voor de genomen moeite en ik wens u heel veel succes met het vinden van een geschikte Au Pair!!
I would like to know if i can apply directly to the family?
Are you still looking for an aupair in Amsterdam Area?
I would be interested to send you my resume.
I would like to know, if you are still looking for an out-living Au-pair? I’m living close by Amsterdam, in Alkmaar and looking for out-living job as Au-pair or nanny.
To know me more, i would be interested to send you my CV.
Don’t hesitate to contact me. I would be thankful for any reply.