(Bericht inclusief e-mailadres verwijderd.)
Hou jij van kinderen, het buitenleven, zon en gezelligheid kijk dan eens op onze site www.marottevins.com om een indruk te krijgen van ons leventje hier.
Wij zoeken iemand die tussen de 20 en 30 jaar oud is, een rijbewijs heeft en beschikbaar is vanaf half april tot en met augustus.
Hallo Elvira,
Ik kom uit Nederland en ben 20 jaar. Het lijkt me heel erg leuk om als au-pair bij jullie te werken. Ik heb veel ervaring met kinderen en ben vanaf heden beschikbaar tot eind augustus. Als je meer informatie zou willen of geïntreseerd bent kan je me bereiken op:
Met vriendelijke groet,
Suzanne Visser
Hallo,
Jammer genoeg is het niet gelukt met Suzanne. Een rijbewijs is toch wel erg handig hier, zeker als je hier over een eigen auto kan beschikken.
Onze au-pair Mirjam is afgelopen week naar Nederland teruggegaan en nu zoek ik meiden die met mij komend weekend in Nederland willen afspreken om eens even verder te praten over het idee om bij ons te komen au-pairen…
Wie lijkt dit wat? Graag snel een reactie.
Groeten,
Elvira
Hallo hallo,
Het is mij nog steeds niet gelukt om een au-pair te vinden die minimaal tot eind augustus kan blijven. Onze au-pair Mirjam is vorig jaar in de zomer bij ons begonnen met het idee tot na de oogst te blijven maar ze is pas afgelopen week weer teruggegaan naar Nederland.
Voor als je geinteresseerd bent:
Komend weekend zijn we in Nederland en zouden we elkaar kunnen ontmoeten.
Laat maar eens wat van je horen.
Groeten,
Elvira