Au Pair zoekt gezin in Brisbane of Melbourne (januari 2015)

Hallo,

Mijn naam is Esther, 21 jaar en op het moment Au pair in San Francisco. Ik ben op zoek naar een leuk gezin in Melbourne of Brisbane, waar ik part-time als au pair aan de slag kan. Ik heb in 2011 een jaar in Australie gewoond, ben verliefd geworden op het land en wil weer terug. Daarom heb ik me in 2015 voor een studie aangemeld, en ik zou dit graag willen combineren met werken als een au pair.

Ik ben ondernemend, houdt van reizen en pas me gemakkelijk aan. Ik heb eerder als au pair in Engeland gewerkt en ook opgepast bij verschillende gezinnen. Toen ik in Australia woonde heb ik ook vrijwillgers werk gedaan bij een kinderdagverblijf en op het moment ben ik ook Au pair, voor een gezin met een tweeling van bijna 2.

In mijn vrije tijd wil ik graag nieuwe dingen ontdekken, en leren. Ik ben sinds kort bezig met hardlopen en aan het trainen voor een 10K. Verder houdt ik van lezen, zwemmen, koken, en ben ik een echt meisje dat graag shopt en heb ik een eigen beauty/lifestyle blog.

Ik hoop via deze weg een leuk gezin te vinden, en als er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Esther

Ik ben inmiddels aangenomen bij University of Queensland (UQ) in Brisbane en ben dus ook op zoek naar een positie als au pair daar. Ik zal dus ook studeren en kom op een studentenvisum, dat betekend dat ik 40 uur per twee weken mag werken. Als er nog iemand op zoek is naar een au pai vanaf januari 2015 hoor ik het graag. Natuurlijk kan ik je dan ook iets uitgebreider over mezelf vertellen.