Au pair vanaf februari 2009

Ik ben Lotte ben momenteel nog 19 (okt. 20). Ik ben nu bezig met de laatste maandjes SPW niveau 4 en hoop in januari mijn diploma te mogen ontvangen.
Ik zou graag vanaf februari 2009 voor enige tijd gaan werken als au pair.
Iemand op zoek?

gr. lotte

Hoi Lotte,

Wij zoeken iemand die ons tot en met de zomer wil helpen om enkele uren per dag zelfstandig op onze zoon (3) en dochter (1) te passen. Zou leuk zijn als het past.

Wij zijn een vrolijk en levenslustig Nederlands gezin in Frankfurt am Main.
Mees en Emilie zijn actieve, lieve kinderen met veel initiatief. Ze gaan een deel van de dag naar creches, maar omdat we allebei een drukke baan hebben zoeken we iemand die met de verdere opvang wil helpen.
Ons appartement is nabij het centrum van Frankfurt. Er is een apart gedeelte voor je, met eigen badkamer en uitzicht op de skyline van “Mainhattan”.

Hoor wel of het wat voor je is: [EMAIL=“Lennertvanmens@gmail.com”]Lennertvanmens@gmail.com

Hartelijke groet,

Lennert van Mens

Hallo Lotte,

Namens het gezin waar ik 2 jaar met heel veel plezier au-pair ben geweest,
ben ik op zoek naar een nieuwe au-pair.

Ze hebben met spoed een nieuwe au-pair nodig.
De huidige au-pair heeft te veel heimwee, en wilt zo snel mogelijk naar huis.

Het is een nederlands gezin, wonend in Zwitserland.
Het gezin bestaat uit mama Anja, en twee meiden van 2 en 5 jaar.

Ze wonen midden in de prachtige zwitserse bergen.
Als je van de natuur houd, zit je daar echt helemaal op je plek.
Er ligt momenteel 60 cm sneeuw, dus als je van skien of snowboarden houd,
dan zijn er veel mogelijkheden in de buurt. Ook voor slee-pret, heel veel mogelijkheden.

Heb je je rijbewijs, dat zou wel heel handig zijn.
Anders ben ik bang dat je je snel geisoleerd voelt, daar boven op de berg.

Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes Mirte
[EMAIL=“mirtevanos@hotmail.com”]mirtevanos@hotmail.com

Groetjes Mirte

Hallo Lotte,
een goed idee om even heel iets anders te gaan doen als je net klaar bent met je opleiding!
Wij zijn een nederlands gezin in de Provence, Zuid-Frankrijk, en we hebben al sinds wij hier 11 jaar geleden naar toe zijn gekomen aupairs, vooral vanaf het voorjaar tot het einde van de zomer. Onze kinderen zijn al allemaal naar school dus wij zoeken iemand die een rijbewijs heeft. Heb jij dat? En tot hoe lang zou jij kunnen/willen blijven? Ik vertel je graag meer maar stuur graag eerst maar eens een reaktie naar [EMAIL=“elviravd@wanadoo.fr”]elviravd@wanadoo.fr Groeten, Elvire

Lotte,

Je hebt het maar druk!
Ik ben Kirsten en ben op het moment aupair bij een familie in stamford…Naast New York in Amerika!
Zij zijn op zoek naar een aupair omdat mijn jaar er straks op gaat zitten…
Lijkt het je nou wat…
Het is een nederlands/Canadees gezin…
Je hebt je eigen verdieping met uitzicht over het strand, vlakbij New York (waar ik dan ook elk weekend ben, uiteraard ben je gewoon welkom thuis maar New York is fantastisch)
De meiden zijn 3 en 5 en spreken nederlands…
Je hebt je eigen auto…(Te gekke wagen!!)
En de familie is heel bijzonder! Het word voor mij straks lastig om weg te gaan…Ik heb me hier ontzettend thuis gevoeld en al een hele leuke tijd achter de rug!
Als het je nou aanspreekt…Stuur me even een mailtje!
kirsten_westrik@hotmail.com

Hoi Lotte,

Al aan het werk als au-pair of nog steeds op zoek???
Interesse in Athene of Rhodos?
heb je ook privébericht gestuurd.

Gr Inge

Hoi Lotte,

wilde even vragen of je al een gezin gevonden had.Wij zijn namelijk ook op zoek naar een oppas voor onze kinderen van 1 april tot en met eind oktober.

Groetjes Esther

Hey Esther,

Ik heb momenteel al een gezin gevonden.

Groetjes lotte