Au pair over 2 jaar?

Hallo!

Ik ben 15 jaar oud en zit nu net in 4 Havo.
Over ongeveer 2 jaar hoop ik klaar te zijn met mijn Havo en wil ik heel graag voor een jaar of een half jaar naar Amerika.
Ik wil graag door naar een University in Amerika en hoop een gastgezin te kunnen vinden. Ik weet alleen echt niet waar ik moet beginnen en ik hoop dat jullie me misschien een paar tips kunnen geven. Of misschien dat er wel iemand is dit al heeft gedaan.

Heel erg bedankt,

Mary Swan

Beste Mary Swan,

Heel goed dat je nu al bezig bent jezelf te informeren!! Dit kan ik alleenmaar toejuichen. Ik vindt het ook heel leuk om te horen dat je al zo duidelijk weet wat je wilt, ook op de langere termijn. Ik heb dat ook en ik kan dat in mensen waarderen.

Ik beheer hier het Au-pair Reisforum. Speciaal voor (aankomende) au-pairs; een ontmoetings- en informatieplaats voor hen die interesse hebben. Bezoek het gerust en kijk of je misschien iemand met ervaring kan benaderen/contacteren. Plaats sowieso je bericht ook in het au-pair discussieforum of in de “meet and greet” want ik denk dat dat de plaats is waar je het meeste kans hebt op een relevante reactie.

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

P.S.: Bij onduidelijkheden of specifieke vragen aarzel vooral niet om ze te stellen. Via Wereldwijzer.nl privé-berichten kan je me altijd contacteren en je kunt natuurlijk ook je vraag op het forum opperen!