Hoi!
Ik ben Isabelle, in juni 19 jaar en ik zou dolgraag mijn tussenjaar willen beginnen met een tijd in Amerika. Het liefste zou ik deze doorbrengen met kinderen. Ik wou graag mee doen aan een summercamp, maar die uiterste datum is 15 juni en ik ben pas vanaf 28 juni beschikbaar. Daarom zoek ik nu een au pair adres van juli 2012 tot ongeveer november.
Mijn hobby’s zijn paardrijden, stijldansen, lezen, naar het bos/strand gaan en natuurlijk oppassen.
Ik pas al bijna 7 jaar op, op kinderen van alle leeftijden. Ik heb op het moment 11 oppasadresjes, van pasgeborene kindjes tot prepubertjes. Ik vind oppassen heerlijk, ik hou van zorgen en heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik heb meerdere referenties voor u als u daar geïnteresseerd in bent.
Het liefst zou ik Au Pair zijn in the USA. Omdat ik graag mijn (al best goede) Engels wil perfectioneren, en ik heel geïnteresseerd ben naar dit land, ik zou ook graag na het au pair zijn een tijdje willen rondtrekken bijvoorbeeld.
Als u geïnteresseerd bent, laat alstublieft een reactie achter, of stuur mij een email op isabelle19@tiscali.nl. Ik hoor heel graag van u.
Met vriendelijke groet,
Isabelle van der Meulen