Hey iedereen!
Op dit moment ben ik een aantal maanden au pair in een italiaans gezin in Athene.
Het gaat om een alleenstaande vrouw(Vania) met een zoontje(Nathan) van bijna 5 jaar.
Mijn taken zijn de volgende:
Nathan gaat elke dag naar school. smorgens moet ik om acht uur op om met hem mee te gaan naar het busstation. De bus komt ongeveer rond 8.15. Het busstation is slecht 100m van het appartement verwijderd.
savonds komt Nathan terug van school om 15.45. Dan speel ik met hem tot ongeveer 18uur, dan komt Vania thuis van haar werk. Daarna ben ik vrij!
De tijd dat Nathan op school is ben ik ook vrij! Soms vraagt ze om eens te stofzuigen (duurt maximaal een halfuurtje) of om het stof van de kasten te doen (duurt maximaal een kartiertje).
Zaterdagvoormiddag moet Vania soms werken. Dan moet ik ook op Nathan passen. Maar tegen 12 uur is ze meestal terug thuis en dan heb ik mijn volledige weekend opnieuw vrij!
Je merkt het, de taken van deze au pair zijn heel beperkt!
Het is een leuk gezin en wat misschien even belangrijk is, ze zijn heel eerlijk. Je mag er vanop aan dat dit je taken zijn en dat ze geen extra taken geven.
Ik krijg zon 300 euro per maand, wat veel is gezien de taken!!
Ondertussen ken ik ook heel wat personen in Athene, dus als je wil kan ik hun contactgegevens geven, zodat je sneller mensen leert kennen!
Het is zalig om in een stad als Athene au pair te zijn! Maar voor mij komt het stilaan tijd dat ik vertrek… Ik hou enorm mooie herinneringen over aan dit avontuur!
Omdat Vania niet zo graag op internet zit, heb ik haar beloofd te helpen zoeken naar een nieuwe au pair… dus bij deze…
Al wie geinteresseerd is, zend me gerust een mailtje!
Ik denk rond midden maart te vertrekken. Dus we zoeken iemand die vrij is vanaf die periode!
Mijn emailadres is [EMAIL=“maarten_09@hotmail.com”]maarten_09@hotmail.com
PS Ze spreken beide goed Engels. Nathan gaat naar een Amerikaanse school, dus hij begrijpt heel goed Engels voor zijn leeftijd!!
Tot snel
Groetjes Maarten