Au-pair gezocht voor gezin in Australie

Wij zijn een avontuurlijk en ondernemend gezin met 3 kinderen in de leeftijd 7, 5 en 2 maanden. We wonen sinds september 2010 in Brisbane.
Voor de periode van april tot en met begin december 2011 zijn wij op zoek naar een au-pair om ons gezin te ondersteunen.

Wij bieden je, naast een plek in ons gezin, een avontuurlijke tijd aan. Een goed vast maandelijks inkomen, met de mogelijkheid om extra bij te verdienen. Je vliegticket wordt vergoed mits je de gehele periode kan.
Wij verwachten een vrolijke dame die zich inzet voor ons gezin, georganiseerd is en een rijbewijs heeft.
Minimaal 20 jaar.

Wie heeft zin om met ons Australie te ontdekken?

Klarinda

Beste Klarinda!
Ik zou heel graag ingaan op dit aanbod. Zelf kom ik uit een liefdevol gezin en hou van kinderen. Ik ben ondernemend, spontaan , georganiseerd en gezellig. Ik ben in het bezit van een rijbewijs.
Ik hou van reizen en vind het leuk om de wereld te verkennen en hoe kan het dat beter combineren met ook nog een leuk werk.

Wel moet ik eerst mijn school afronden maar daarna kan ik meteen 4 juli op het vliegtuig stappen richting Australie en kan ik als jullie willen ook langer blijven dan december.

Hoor graag wat van je!

Groeten, Sabine

Beste Sabine,
Dank je wel voor je reactie!

Graag zou ik je CV willen ontvangen. Ik ben benieuwd naar de school die je doe en wat je verder allemaal gedaan hebt.

Met vriendelijke groeten,
Klarinda

Hierbij mijn CV. Mijn opleiding doe ik op het Hout- en Meubileringscollege in Rotterdam en zelf kom ik uit Simonshaven een dorpje vlakbij Spijkenisse.
Ik maak binnenhuisontwerpen en sinds kort doe ik dat op de computer. Ik zit op dit moment in Bonaire voor mijn stage en ga 4 april weer terug om nog mijn school af te maken en dan natuurlijk mijn diploma in ontvangst te nemen.
Als je verder nog vragen hebt stel ze gerust!

Groetjes,
Sabine

Hoi,

Ik zou graag willen weten of deze vacature al vervult is?

Met vriendelijke groet

De vacture is inderdaad al ingevuld.
Met vriendelijke groeten, Klarinda