Wij wonen en werken in Pucon (700 kilometers ten zuiden van Santiago) en zijn op zoek naar een Au-pair die ons wil gaan helpen gedurende het drukke hoogseizoen van Oktober 2012 - Maart 2013. Wij hebben een zoontje van dan net 3 jaar oud.
Wij bieden een slaapplaats met badkamer, ontbijt, een keuken om je eigen middag- en avondeten klaar te maken en zakgeld (90.000 pesos per maand).
In je vrije tijd kun je rondom Pucón veel dingen ondernemen, zoals de Villarrica vulkaan beklimmen, trekkings maken door de nationale parken, paardrijden, naar termische baden gaan, fietsen, naar het strand gaan (Pucón ligt aan het Villarrica meer), etc, etc.
Mocht je belanstelling hebben dan hoor wij dat graag van je!
Het lijkt mij super leuk om naar Chili te komen. Ik vind reizen erg leuk maar vooral ook het werken met kinderen. Ik heb een aantal jaren in de kinderopvang gewerkt ( op dit moment nog steeds) en ook ook als aupair in een ned gezin.
Omdat ik op dit moment werk kan ik niet eerder dan november. En Klopt het dat jullie een vergoeding van 150 euro in de maand geven? Voor mij is deze vergoeding per maand wel wat te weinig dus mocht dit jullie max zijn dan is het voor mij niet mogelijk om te komen. Ik hoop iets van jullie te horen. Jullie mogen mij ook mailen…