au pair aangeboden!!!

Hallo Allemaal,

Ik bied mij bij deze aan als au pair. Vanaf september ben ik beschikbaar. Het liefst voor een half jaar of een jaar.
Ben gek op kinderen! heb ook ervaring met ze, heb zelf ook een gehandicapt zusje die veel aandacht en zorg nodig heeft. Ben wel wat gewend dus.
Mocht u vragen hebben of interesse, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Concha Gloudi

Hoi Concha,

ik zag je bericht! En wij zijn geinteresseerd in jou! Ik hoop dat je nog niet bezet bent, want je kunt in principe vanaf 1 September 2015 bij ons aan de slag.

Ik stel me even kort voor en dan kun je zelf bepalen of je het leuk zou vinden bij ons te komen.

Wij zijn een nederlandstalig gezin, woonachtig in Duitsland, 19 km van het Centrum van Berlijn. Wij zoeken voor onze 3 kinderen, (Colin 10, Jiliza 8 en Anouk is 5) en aankomende Baby (begin Oktober ben ik uitgerekend) een gezellige vriendelijke geduldige aupair, die mij bij de kinderen kan ondersteunen. Je taken zullen oa zijn: ik zal begin Oktober echt uit de roulatie zijn, ik moet dan in het ziekenhuis bevallen en blijf daar uiterlijk 5 dagen en ik verwacht van jou de eerste week, dat je mijn kinderen opvangt, 's morgens klaar maakt voor de School, de oudste 2 gaan met de bus, de nu nog jongste moet naar de opvang worden gebracht en gehaald… Mijn vriend is er ook, alleen wij hebben meerdere bedrijven in de melkveehouderij en akkerbouw, dus hij is er alleen 's avonds…

Verder als de rust teruggekeerd is in huis :slight_smile: wordt het wat rustiger ook voor jou, we bekijken dan wat jouw werktijden zullen zijn

Het lijkt heel wat, Maar de eerste maand ben ik nog volledig aanwezig, dus dan zal het eerst wennen zijn en meelopen zijn :slight_smile: en verder ben ik ook gewoon thuis, in Duitsland heb je namelijk een jaar verlof, dus alleen zul je er echt niet voor komen te staan.

Dus heb je ondanks mijn hele verhaal nog Interesse :), meld je dan graag bij mij.

Groetjes Anke Bruggeman
Birkholzer Dorfstrasse 19
16321 Bernau OT Birkholz