Au-pair gezocht in Portugal (Algarve)

Voor een ondernemersfamilie ben ik op zoek naar een lieve hulp. Zij hebben 3 schoolgaande kinderen tussen de 10 en 20 jaar. De ondernemers zijn eigenaar van een kliniek in Loulé en zijn vaak druk bezet en kunnen de hulp goed gebruiken. De kliniek ligt afgezonderd op een berg op een prachtige plaats.

De au pair heeft de volgende taken:

Koken en boodschappen doen ongeveer 2 keer per week.

Kinderen bij afwezigheid ouders naar school brengen en halen.

De au pair moet ook gek zijn op honden en voor de honden zorgen, puppy’s en volwassen honden. Dit kan in totaal rond de 2 a 3 uur per dag zijn in het seizoen vanaf maart.

Gezien de locatie dient de au-pair een rijbewijs te hebben, de Engelse en Nederlandse taal te beheersen en zelfstandig te zijn.

De au-pair gaat op het terrein verblijven in een eigen houten huisje, krijgt kost en inwoning en een vergoeding van €500,- euro per maand.

De minimale verblijfsduur is een jaar Voor vragen kan je bellen met 020-6106224 en vragen naar Ilana Okker

Hoi hoi Ilana

Wat geweldig klinkt dit!
Op EEN punt na, maar daarover zometeen.

Ik heb al eerder als honden-oppas gefungeerd- dat was errug leuk!

Graag ook kom ik in Portugal ik heb ef intusse vrienden; al eerder geweest voir werk.

Ik ben bezig met n bachelor SPH en okk doe ik n hbo cursus Criminologie maar mijn vooropleiding is eigenlijk juridisch: dat gaat nooit uit je bloed…
Ook heb ik diverse jaren ervaring als au pair/oppas.
Ik heb alleen geen rijbewijs! Maar: ik wilde altijd al in Portugal mijn rijbewijs gaan halen
Misschien vindt de familie dat geen bezwaar en ga ik gewoon direct lessen wanneer ik daar ben.
Ik was daartoe vorig jaar al in Lissabon.

Ook maak ik kans nu om te beginnen bij n familie in Nieuwerker ad IJssel, NL- zij hebben ook n tuinhuisje! Maar ik wil liever in t buitenland en dan t gezin in Nieuwetkerk ’ nog even bewaren’.

Het klinkt geemwoon als de ideale job voor mij…!

Kunnen we eens contacten?

Mijn telnr is 0641724150
Email is welkom onder vrujegeest.68@gmail.com