Au-pair gezocht in Londen

Hallo,

wij zijn een frans/nederlands gezin dat in het centrum van Londen woont en wij zoeken een nederlands sprekende aupair vanaf augustus 2008 tm juni 2009 om ons te helpen voor onze 3 dochters (2,3 en 6 jaar oud) te zorgen.

Wij zijn een druk gezin waar hulp zeer welkom is, en we bieden een fijn verblijf, eigen kamer met internet, goede verloning in een van de meest mooie wijken van Londen.

Wie is er dynamisch, uitgaande persoonlijkheid met verantwoordelijkheidsgevoel, niet bang om de handen uit de mouwen te steken en oprecht geinteresseerd in kinderen?
Als je jezelf herkent en een swingend jaar tegemoet wil gaan, dan kun je reageren: [EMAIL=“cspapens@yahoo.fr”]cspapens@yahoo.fr
Tot dan!

Ik ben Jasper van Thiel (20)

Ik woon in breda en heb het afgelopen jaar ook gewerkt als nanny en ik weet dat normaal vrouwen nanny’s zijn maar in vond het zo leuk om te doen dat ik het gewoon wil blijven doen. ik heb altijd heel verschillend werk gedaan omdat ik niet zo goed wist wat ik nou uiteindelijk wilde worden tot ik als nanny ben gaan werken.
Ik kom uit een lief gezin die zelf ook regelmatig gebruik heeft gemaakt van een Nanny dus ben er zelf ook mee opgegroeit. Ik ben bereid licht huishoudelijk werk te doen. Ik rook niet. Ik volg dit jaar een cursus voor beginners om spaans te leren, en spreek goed engels
Ik heb referenties als jullie dat graag willen.

Met Vriendelijkegroet,
Jasper van Thiel

Hoi ik ben wendy,
Hebben jullie al iemand gevonden?
groetjes,