Au pair gezocht in Belgie per direct!!!

Beste meiden,

Mijn naam is Cindy, ik ben een au-pair in België bij een superleuk gezin! Helaas moet ik door omstandigheden zsm stoppen en zijn de familie en ik druk op zoek naar een vervanger (liever vandaag dan morgen!). Het gezin bestaat uit 3 kinderen, een meisje van 2, een meisje van 8 en een jongen van 9. Als au-pair krijg je een eigen auto om de kinderen van school te halen en te rijden naar activiteiten, rijbewijs is dus echt een must! Het is jouw auto dus je mag hem ook gebruiken voor ritjes naar NL of om dingen met vrienden te doen. Daarnaast krijg je elke ochtend franse les (als je dit zou willen) en krijg je een eigen flat in de stad Namur. Al je boodschappen worden voor je betaald en daarnaast krijg je elke maand zakgeld. Je hebt de kids doordeweeks van 3.30-19.00/20.00 en soms pas je ook in de avond is op of in de weekenden. Voor meer info stuur me een bericht!

Liefs, Cindy

Beste, Cindy
Mijn naam is Mayke Visser (21 jaar), woon momenteel in Millau in frankrijk tot 18 oktober. vanaf 18 oktober ben ik op zoek naar een nieuwe baan . Momenteel werk ik als receptioniste, animatie (kids club, bingo, karaoke ,knutsel,musicals, alles wat qua kinder animatie op een camping hoort) ik kom uit een gezin met 4 kinderen en weet dus hoe ik zorg moet dragen voor ander. ik heb een rijbewijs en spreek bijna vloeiend frans. Nederlands is mijn moedertaal maar, omdat wij vroeger in aruba hebben gewoond en engels talige nanny’s hebben gehad is mijn engels er met de pap lepel in gegoten (soms zelfs beter als mijn nederlands). mijn hobby’s zijn paardrijden en voetbal. ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeert en anders ben ik via de mail en skype bijna altijd te bereiken.

Groetjes Mayke

Hee Mayke,

Je klinkt heel leuk! Ik heb je opgezocht via fb en je daar privé een berichtje gestuurd. Waarschijnlijk onder overig beland, kijk daar even als je tijd hebt! Groetjes

Goedenavond Cindy,
Is de job nog vrij?

Groetjes Ursula