Au pair eenzame baan?

Hoi!:wereld:
Ik ben Barbara en ik zit in 6VWO. Het lijkt mij heel leuk om na mijn examen er voor een tijdje tussen uit te gaan. Ik wil graag au pair worden in Engeland, Londen. Het lijkt me heel leuk om beter engels te leren en met kinderen omgaan vind ik ook leuk, maar ik heb wel een paar twijfels… Ik ben namelijk bang dat het misschien een beetje teleurstellend word, dat ik misschien eenzaam word daar alleen… Ik ben benieuwd hoe jullie dat ervaren? Vinden jullie het heel zwaar werk? En hoe zit het met het ontmoeten van andere mensen/au pairs? Lukt dat een beetje?

Liefsss

He Barbara,
Ik lees nu je berichtje pas. Hoe staat het met je plannen? Ikzelf ben ook als Au Pair naar Amerika geweest en ik moet zeggen dat ik vooraf ook twijfels had. Toch doorgezet en achteraf superblij dat ik het gedaan heb. Vooraf was ik bang dat de familie niet leuk zou zijn, dat ik heimwee zou krijgen en dat ik geen vrienden zou maken. Nou gelukkig heeft het alledrie goed uitgepakt. Tijdens de orientatie in New York leerde ik al gelijk andere Au Pairs kennen, dus dat was een goede binnenkomer. Gedurende mijn hele tijd in Amerika heb ik contact met hen gehad. Met de familie klikte het ook goed en daardoor had ik ook geen tijd om heimwee te hebben. Natuurlijk had ik wel mijn moeilijke momenten, maar goed dat heb je altijd. Laat je hierdoor dus niet tegenhouden. Succes!!