Au pair aangeboden vanaf 14 feb 2012 tot 12 mei 2012

Hallo allemaal!

Mijn naam is Amber, ik ben 20 jaar en ik wil komende lente graag naar het buitenland om daar te helpen in een leuk, gezellig gezin.
Ik spreek vloeiend Engels en erg goed Duits, ook is mijn Frans redelijk sterk.
Ik ben erg spontaan, creatief en vriendelijk. Ik vind het heerlijk om de hele dag in de weer te zijn met kinderen en activiteiten te ondernemen.
Ik heb verschillende ervaringen met kinderen. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan met kinderen die verstandelijk en lichamelijk gehandicapt zijn.
Daarnaast heb ik op een camping in Frankrijk gewerkt en daar het complete animatie programma verzorgt. Dit hield in dat ik de hele dag in de weer was met kinderen tijdens de miniclub, maar ook met jongeren tijdens het sporten.

Het heeft voor mij geen voorkeur in welk land ik terecht kom, ik kan mij goed aanpassen in een nieuwe omgeving.

Mocht mijn verhaal u aanspreken, dan kunt u altijd contact met mij krijgen via het onderstaande email adres.

Hopelijk tot snel.

Groeten, Amber

amberzimmerman@live.nl

Hallo Amber,

Ben je nog steeds beschikbaar? Wij zijn op zoek naar een au pair voor onze kinderen van 3 en 1 jaar.

Wij varen op een zeilschip (info schip www.guldenleeuw.com) en zullen diverse plaatsen / Landen aan doen de komende periodes.

Indien je interesse gewekt is en voor meer info kun je graag mailen naar info@guldenleeuw.com

Met vriendelijke groet,

Charissa Töller - Tromp