Aruba/Cura of Bali, sept/okt08

Dag dames,

Wil tussen nu en 2 weken (min 9 dagen, max 16 dagen) van een heerlijke relaxte zonvakantie genieten op Aruba/Cura of misschien zelfs Bali. Ben al eerder geweest op Aruba en Bali. Ben op zoek naar een relaxte leuke vrouw die ook met deze plannen rondloopt en ook geen zin heeft om alleen te gaan. Hoop op snelle positieve reacties, daarna even email uitwisselen voor hoe wie wat waar wanneer:smile:

Thx, ciao Steve

Hallo Steve!
Wil je alleen maar een relaxte zonvakantie, of ben je van plan ook nog dingen te gaan ondernemen?? Ik zoek zelf eigenlijk iemand die vanaf begin oktober mee wil eiland-hoppen (Aruba-Curacao-Bonaire) om die eilanden volledig te gaan verkennen. Het is ook de bedoeling om van de stranden en het mooie weer te genieten natuurlijk en lekker uiteten te gaan en stappen… Wat zijn jouw plannen op Aruba??
Groetjes Kim

Hai Kim,

Thx voor je reactie. Mijn bedoeling was echt om te relaxen, zonnen, stappen, lekker eten etc, n met een auto around Aruba, qua tijd heeft het voor mij niet zoveel zin om eilanden te gaan hoppen (alhoewel ik dat wel leuk vind). Mocht ik daar zijn dan ben je sowieso altijd v harte welkom om mij op te komen zoeken (mocht je alleen zijn) en dan zien we wel…

Ciao Steve

Heey Steve!! Als je ā€œgeorganiseerdā€ gaat eiland-hoppen dan boek je meestal 12 tot 15 dagen. Dat is bij mij ook de bedoeling, in een dag of 4 ieder eiland rond. Maar ik kan niemand vinden die ook wil eiland-hoppen, dus misschien kan ik gewoon met je mee Aruba verkennen?? Dan doe ik Curacao in mn eentje en dan laat ik Bonaire wel zitten… Wanneer ben je van plan om naar Aruba te komen, heb je al een ticket?? Ik werk op Curacao sowieso tot 3 oktober, vanaf die datum ben ik vrij om te gaan en te staan waar ik maar wil :slight_smile: Mijn email-adres is [EMAIL=ā€œaugustus-@hotmail.comā€]augustus-@hotmail.com Groetjes Kim