Art&show

Hallo allemaal.

Ik ga waarschijnlijk deze zomer voor art&show werken in italie, wie heeft ervaring met deze organisatie of kent deze??? Graag reacties!

Groetjes jessica

nooit van gehoord :frowning: heb je url ofzo :o

Onze dochter heeft al 4 jaar voor deze organisatie gewerkt met heel veel plezier.
Het is hard werken maar erg leerzaam en afhankelijk van de capo erg gezellig.
Deze organisatie verzorgt echt hoogstaande animatie op diverse campings. Geweldige musicals, showavonden etc.
Weet je al waar je eventueel terecht komt?
Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

was nog vergeten te zeggen dat deze organisatie voorheen Gepratur heette. Misschien meer bekend bij anderen.

Hoi!

Ik ben blij een positief bericht te horen. :smiley: Ik weet nog niet waar ik kom, waarschijnlijk wordt het in de buurt van Bibione, camping Lido, tridente of Capalonga. Welke camping is een aanrader??

Gr. Jessica

Deze campings liggen allemaal bij venetie aan zee. Veel muggen.
Als je nog keuze hebt moet je proberen op La Quercia aan het Gardameer te komen. Ook vanwege de leider Walter. Een nederlander en zeer sympathieke gast.
Op de andere campings is Nick waarschijnlijk je leider. Dit is echt een eerste klas kwal. Echte arrogante Italiaan. En daar moet je wel tegen opgewassen zijn. Meestal zijn de nederlandse meiden dat wel. Helaas ken ik weinig mensen die met hem gewerkt hebben en daar blij mee waren.
Niet erg fair om te zeggen maar het is gewoon de waarheid.
Succes! Ik hoot graag waar je terecht komt.

Heej

In 2001 ben ik perongeluk op camping La Quercia gekomen!Bij aankomst werden we daar heel goed verzorgt savonds gingen we daar eten in restaurant en werd me moeder gelijk gevraagt of ze wilden helpen bij t animatie team als jury ! Vanaf die avond vond ik die camping helemaal geweldig we zijn der al 3 jaar heen gegaan !de animatie is er zo geweldig,zo ben ik ook ondertussen in concact gekomen met een aantal nederlandse anitmators! en idd je moet echt hopen dta je op een camping komt waar Walter is want die nick is echt een eikel toen ik 2 jaar geleden weg ging zeiden veel animators dat ze niet meer teug wilde komen door hem
Dus camping la quercia is echt een aanrader
Groetjes Elisa

ik ga alleen niet in de animatie werken, maar in de horeca. Heb je dan ook veel met die Nick te maken dan, want ik neem aan dat je dan meer voor de camping werkt en dan heb je verder niet zoveel met art en show te maken.??
nou ja ik ben benieuwd… weten jullie ook iets over de horeca misschien?

Gr. Jessica

Heej ,
Zo ver ik weet werk je niet met Nick je niet onder hem en je zal soms misschien wel met hem werken maar verder niet ! bij la quercia ken je ook in de horica werken ,daar vragen ze ook veel mensen !iki wens je veel succces met t uitzoeken
Groetjes elisa

Hey,

Heb je een link of emailadres van deze organisatie?

Grtzz P&P

www.art-show.it
succes

www. art-show.it

succes

Originally posted by jessicahendriks@30-03-2005, 22:17:25
** Hallo allemaal.

Ik ga waarschijnlijk deze zomer voor art&show werken in italie, wie heeft ervaring met deze organisatie of kent deze??? Graag reacties!

Groetjes jessica **

Hallo Jessica,
Ben jij nog gaan werken op een camping in Italie via Art & show? Zo ja hoe was het? Moet je in Italie auditie doen? Mijn dochter heeft ook belangstelling, ze volgt een musicalopleiding.