argentinië

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Priscilla en ben 25 lentes jong. Ik kom uit Gouda en ben op zoe naar een reismaatje die met mij mee wil naar Zuid Amerika. Ik wil deze reis samen met iemand anders gaan maken omdat ik er zelf niet zo heel veel vanaf weet en 2 weten er meer als 1. Periode en waar precies durf ik nog niet te zeggen omdat ik nog aan het uitzoeken ben wat de mogelijkheden zijn. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. Zelf zit ik aan argentinié te denken omdat dit land hoog op mijn lijstje staat qua reizen.

Zelf ben ik al 4 jaar single en ben het een beetje zat om als enige happy single van mijn vriendengroep alleen op vakantie te gaan. Ik zou het liefst met iemand tussen de 25 en 40 jaar (vrouwelijk) op vakantie gaan. Ongeveer 3 weken en lowbudget.

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het!!!
groetjes,
Priscilla

Hoi Priscilla,welkom op wereldwijzer!
Nou indien je een reismaatje zoekt Priscilla dan kan je altijd terecht in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer.
Buenos Aires is een stad die bruist,overdag zijn er vele hoogtepunten die u gezien moet hebben. Zo is de Plaza de Maya (plein van de Dwaze Moeders) erg indrukwekkend.
Een ander hoogtepunt is de Casa Rosada, het roze geverfde paleis van de president, waar Evita Peron het volk regelmatig vanaf haar balkon toesprak.
Nou Priscilla wens je nog veel suc6 met het vinden van een reismaatje,die ook gepasioneerd is door Argentinie!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van één van de vele watervallen die in Argentinie te bewonderen zijn.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7maFbORI5nwXp-LnTw5tHkCJs9rztPn17Tri19mXugvUcoU1tFg

@Silla 87
Ga je inmiddels naar Argentinië?? Zo ja, wanneer?

Groetjes