Aracaju

Wie heeft er familie of vrienden in Aracaju wonen? Ik zoek mensen om mee te chatten:lol: in Aracaju. Talvez facil para melhor compreënder a lingua Portuguesa. Abraço aos amigos.:dag:
Silvano

ga eens kijken op orkut

met de zoekmachine daar vind je gegarandeerd mensen uit Aracaju :wink:

tropische groet

ixke

Ik woon in Aracaju…

hehe, zo’n 400km noordwaarts voor me
ik zit aan de onderkant van de Baia de Todos os Santos :wink:

wat doe je daar zoal in het dagelijkse leven ?

gegroet

ixke

Hallo Ixke,

Ik woon hier sinds 2 jaar met mijn prachtige Sergipaanse vrouw en onze dochter van bijna 13 jaar. We hebben hier een van de grootste strandrestaurants van het noordoosten van Brazilie, www.praiaparati.com.br. Ben redelijk bekend met de kust van Bahia, waar zit jij precies?

oi harry

ik zit vlakbij Cachoeira, op het einde van de baai en dan een eind stroomopwaarts de Paraguaçu-rivier

dus niet vlakbij de kust maar in een vissersdorp

als je binnekort eens afzakt naar Salvador geef gerust een seintje
misschien kunnen we dan eens een pint pakken :wink:

gegroet

ixke

Ben wel eens in Cachoeira geweest, in de periode van de bijeenkomst van de Irmandade de Boa Morte, erg mooi gebied ook.
Waar zit jij precies? Wat doe je daar precies?

Groet,

Harry

voor de exacte locatie ff kijken op mn website soniva
zie je gelijk ook wat ik doe :wink:

verder hou ik me ook bezig als fotograaf en als de tijd er is ga ik even ontspannen en er met mn zeilschuit op uit, prachtige streek om te varen hier met droom-ankerplaatsen

momenteel ook bezig met nieuwbouw voor te bereiden op mn heuvel

ixke

OK, neem zeker contact op als we weer eens in Salvador zijn. Hadden zowiezo nog het plan om eens naar Cachoeira terug te gaan. Als je eens in Aracaju bent…

Groet,

Harry