Arabisch Leren

Wie voor langdurig verblijf naar de Arabische wereld gaat doet er goed aan om zich van tevoren alvast te verdiepen in de arabische taal en cultuur. Dat scheelt veel ongemak en brengt je makkelijker in contact met de lokale bevolking! Ik geef al jarenlang arabische les aan mensen die voor korte of langere tijd naar de Arabische wereld gaan voor studie, werk of vakantie. Ik ben een native speaker uit Jemen en heb inmiddels al meer dan 400 mensen lesgegeven - zowel individueel als in groepjes. Ik heb gratis studiemateriaal beschikbaar voor mijn studenten. Heb uitstekende referenties (o.a. Harvard Universiteit en Amerikaanse overheid). Bij interesse neem gerust vrijblijvend contact op!

[FONT=Geneva]
Salaam alaikoum mariana, mijn naam is gerald
ik ben 20 jaar en wil heel graag goed arabisch leren.
Ik hoop dat jij me kan helpen.
Groetjes Gerald
geraldtroeno@hotmail.com

Hoi marina!

ik ben nikki (16 jaar) ik heb al bijna 5 jaar verkering met een hele lieve jongen Mohammed. Hij is arabisch en het lijkt me wel tof als ik ook wat arabisch kan spreken. Ik ken al wat zinnen en woordjes maar nog veel te weinig om een gesprek te voeren. Het lijkt me heel gaaf om wat meer arabisch te leren. Ik weet niet of je ook een soort cursusmateriaal zou kunnen opsturen, maar dat lijkt me geweldig. Laat me maar weten wat je er voor terug wilt krijgen. Dan kunnen we misschien een goeie deal sluiten :wink: hahaha! Alvast bedankt voor je tijd!

groetjes nikki

Goedemorgen Marina,
ik heb erg veel intresse in de Arabische taal.
Zou je mij verder kunnen informeren over jou cursus?
Bij voorbaat dank!
Manon van Zwol :slight_smile:

Hallo Manon,

Alle informatie over de cursussen Arabisch (alle niveaus) is te vinden op onze nieuwe website:

www.arabischleren.nl

Wellicht hoor ik van je.
Groeten,
Marina

heey marina, ik vroeg me af of jij me mischien kan helpen dan, ben al lange tijd op zoek naar iemand die me kan helpen om arabisch te leren, laat even weten :slight_smile: [EMAIL=“shams.bb@live.nl”]shams.bb@live.nl

hallo,
ik ben 16 jaar oud en ga nu de stewardessenopleiding volgen, ook heb ik een vriend uit tunesie. ik ken al een aantal zinnetjes en woorden arabisch (tunesies) en luister ook veel arabische muziek. Maar omdat ik het fijn zou vinden om me goed verstaanbaar te maken als ik dadelijk als stewardes werk en op vakantie en bij de familie van me vriend zou ik ook graag een cursus of zoiets willen volgen om meer te leren. Ik zag net uw bericht en wilde u vragen of u mij wat meer informatie zou willen sturen en dat we misschien een ‘deal’ kunnen maken.
alvast hartelijk bedankt!
shakiraa :dag: