Appartementen te huur Cas Grandi

Hallo iedereen.

Wij zijn een Nederlands gezin en wonen in een villa met appartementen in de mooie villawijk van Cas grandi.
Wij verhuren 2 appartementen die appart staan op het 1000m2 terrein. Aan vrnl stagieres m/v .De appartementen hebben internet wifi, tv, slaapk.douche,keukentje etc. Met eigen ingang. Bij de huur zit inbegrepen het gebruik van een nieuwe auto. Dus all in. De appartementen staan in een tropische tuin met zwembad van 9 meter lengte. Uiteraard mag ook hier gebruik van gemaakt worden. Het terrein is volledig ommuurd en omheind en beveligd. Al is deze sjieke wijk zeer rustig en zeer veilig. Ma Bo beach,jan thiel,zanzibar etc op 5 minuten.
Dus ideaal voor het uitgaan. Bij ons ben je veel goedkoper uit dan dat je je zelf alles moet regelen en onze all in prijs is voor wat je krijgt echt laag. Wij zijn een gezin met 2 lieve tienerkids en houden van gezelligheid om ons heen. Als je wil mag je ook gewoon met ons mee eten. Niets hoeft. Ook voor je ouders een goed gevoel waar je bent. Als ze je willen komen bezoeken is er voor hun een gratis appartement beschikbaar tijdens hun verblijf. Wat wij doen is uniek in CuraƧao en daarom verwachten we ook veel aanvragen.
Wil je meer info betreft prijs,foto,s etc etc dan horen we het graag. Wellicht tot snel in Cas Grandi:zon02:

Hoi,

Ik ben enthousiast over jullie berichtje.
Hebben jullie een email adres voor mij? Dat ik jullie kan mailen voor meer info?

Groetjes,
Sanne

1 like

Hallo sanne.
Leuk dat je reageerd. Het loopt storm mede doordat dit echt zo uniek is en we staan ook op andere sites Ons emailadres is mt144@hotmail.com.
Je ontvangt alle info en foto,s van de appartementen en alles eromheen. Tot snel .

Hallo,

Wij zijn ons aan het orienteren om ongeveer 3 maanden op Curacao te verblijven.
Verhuren jullie ook aan stellen, of alleen aan studenten?

groetjes Sanny

Hoi sanny Mail maar naar mijn email adres mt144@hotmail.com.