Appartementje Te Huur

Hai :smiley:

Wij hebben een gemeubileerd appartementje te huur.
Ben je van plan om voor stage of langere tijd naar het eiland te komen dan is dit misschien iets voor jou.
Het huis word bewoond door een jong nederlands/antilliaans stel.
Het appartementje staat achter de woning dus je kan lekker je eigen gang gaan .

Het huis staat op een fantastische plek op Grote Berg.
Met een geweldig uitzicht op de Cristoffelberg en als je op je tenen gaat staan zie je de oceaan :rolleyes:

Wat hebben we voor jou?
Een gemeubileerd appartementje met je eigen badkamer en toilet.
En de achterporch met hangmat staat geheel tot je beschikking.
Het appartementje is voorzien van een bed, kledingkast, nachtkastje, radio-cd speler en een vloerfan.

We hebben waanzinnige leuke buren waar we regelmatig leuke activiteiten mee organiseren zoals, BBQ bij het zwembad :wink: , voet/basketbal wedstrijden op het pleintje, filmavonden en feetsjes op het pleintje of gewoon lekker met z’n allen moutainbiken richting een baai.

De buurt is lekker rustig want het huis ligt namelijk hoog aan een pleintje dus wij hebben geen doorgaand verkeer in de straat.
Op het terrein lopen 3 volwassen honden en 4 puppy’s die ons 's nachts goed bewaken en je kan je auto gewoon parkeren op het erf.

Door de ligging van de woning ben je binnen een paar minuten bij de mooie baaien van Curacao B) , zoals Porto Marie, Daaibooi, Cas Abou enz enz.
De woning ligt zo’n 15 a 20 minuten met de auto van punda en 5 minuten van Hato vliegveld, dont worry we hebben geen overlast van hun.

De huur bedraagt Naf 650,= excl water en electra en Naf 800,= incl water en electra.
Denk je dat dit iets voor je is en wil je wat foto’s van het huis en de omgeving zien, mail ons dan.

Groetjes, :wink:
Saskia & Ryan

Hallo

Mijn naam is Hilde Thijssen en woon te België.
Nu 8 september kom ik naar Curaçao… voor een langere periode.
Ik ben dus zoals je al kunt vermoeden opzoek naar iets tofs om te huren.
En dit leek me ideaal.
Ik ben een alleenstaande vrouw, 38 lentes.
Ik heb namelijk vrienden wonen op de grote Berg namelijk Marc en Vera Van Swaal. Ik heb Marc gecontacteerd.
Kunnen jullie zo vlug mogelijk contact met hem opnemen dan kan hij in mijn plaats komen kijken en een praatje slaan met jullie. Heb hem trouwens al geïnformeerd hierover.
Zijn nummer is 005999/ 696-8833 Tevens werken zij beiden via de Marine
Alvast bedankt… en hopelijk tot gauw!
Hilde

Mijn emailadres is hilde.thijssen@gmail.com

Hoi Hilde,

Ik heb je net een mail gestuurd.
Laat maar weten hoe of wat?

groetjes,
saskia