Appartement Volledig Gemeubileerd met Uitzicht Op Zee en Bergen

Hallo,
Ik woon nu zeven jaar in een aangenaam appartement op 2 minuten van het strand.
Toen ik het kocht had ik nog werk in Nederland en het appartement was voldoende voor af en toe vakantie.
Vanwege mijn ziekte heb ik nu geen werk , dus heb ik besloten permanent in Turkije te gaan wonen (lekker aangenaam)
Ik wil een huis met tuin kopen … Het is alweer een jaar geleden dat ik mijn appartement te koop heb gezet, maar er is geen kip die komt kijken.
Ik vraag me af wat ik moet doen om de verkoop te bespoedigen.
Dank u voor uw antwoord.

Misschien eens een foto plaatsen. We willen graag in de nabije toekomst een appartement kopen. Ik heb me aangemeld voor meer informatie. Tips zijn welkom. Succes met de verkoop.

1 like

teveel dezelfde reklame

http://finike.bplaced.net/

1 like

Bedankt voor je snelle reactie. We zijn op zoek naar klein appartement. Studio of met 1 slaapkamer. Voor eigen gebruik. Nogmaals succes.

Een klein appartement buiten de grote steden is moeilijk te vinden. De huizen in Turkije zijn berekend op grote gezinnen of families. Als er al een klein appartement beschikbaar is maak het vaak deel uit van een groot appartement of huis. (Het gedeelte van opa of oma).

Hallo Suzanne ,
Waar ergens in Turkije wil je graag een appartement kopen? Als je me eens een maıltje stuurt dan kan ik je alle informatie sturen.
Met vragen altijd welkom.
Groetjes ,
Franka
franka60@hotmail.com

reklame

Reklame is niet toegelaten . 1 reklame is al genoeg.

• Updated - - -

reklame

In Kusadasi zijn er voor het ogenblik nog enkele nieuwbouw appartementen met 1 slaapkamer te koop voor 35.000 euro
heel mooi complex met zwembad en dicht bij het centrum.
fotos en meer informatie
franka60@hotmail.com
groetjes uit Kusadasi
Franka