Santo Domingo , rustig gelegen op 2-de verdieping met 2 slaapkamers , grote living,open keuken , badkamer , toilet bezoekers, groot terras en balkon. Uitzicht op zee , rivier Rio Haina en bergen.Gelegen langs invalswegen en Supermarkt La Sirene . Kan voor korte periodes ( wel of niet gemeubeld ) Fotos op aanvraag .
Info : [EMAIL=“lou@duvel.com.do”]lou@duvel.com.do:zon02:
Kan u me misschien info geven over wonen en werken in de Dominicaanse,want ik overweeg om naar daar te verhuizen met mijn gezin.Mijn vriend is een Dominicaan en zegt dat het voor mij makkelijk is om werk te vinden.Zijn de scholen goed en kan je een goede ziekteverzekering krijgen?Ik hoop dat u me een beetje kan helpen.
Ikzelf woon en werk sinds 2001 in Santo Domingo ( en momenteel op zoek naarmedewerker/verkoper)
Het onderwijs is degelijk , bestaan van Frans Lycée en International Schools en de universiteiten zijn van hoog niveau . Ziekteverzekering eveneens naar ieders wens. En werk vinden zal ook geen probleem zijn , buitenlanders zijn erg gewild , natuurlijk afvankelijk van je cv.
bedankt voor de info!
Graag gedaan , en u mag me altijd bellen of schrijven : [EMAIL=“lou@duvel.com.do”]lou@duvel.com.do 809-6466454,
Ok dat is goed,dat zal ik zeker doen!