Appartement/Oppashuis in (de buurt van) Julianadorp gezocht

Beste allemaal,

Half maart vertrekken ik en mijn vriendin richting Curacao om daar beide af te gaan studeren. Mijn vriendin zal werkzaam zijn aan de UNA en ik aan het CARMABI (bij de piscaderabaai) we blijven daar tot eind juli en zijn op zoek naar een appartement of oppashuis tussen deze twee locaties. Julianadorp lijkt ons dus een erg goede optie!

Daar wij beide druk bezig zullen zijn met onze (afstudeer)stages en het schrijven van een scriptie zijn we op zoek naar een rustige en veilige omgeving. We zijn momenteel al bijna een jaar samenwonend en hebben een rustige levensstijl, bedoelende dat we van het appartement geen feesttent zullen maken!

Het is moeilijk je vinger tussen de (betaalbare) woningmarkt te krijgen en hoop dat bezoekers van dit forum ons wellicht een eind op weg kunnen helpen, bijvoorbeeld familie of vrienden met een dergelijk appartement of oppashuis.

Daarom nogmaals de vraag of iemand een betaalbaar 2-persoonsappartement (<500 euro/maand/2-personen) weet of een oppashuis voor de periode van half maart tot juli 2010 in (de buurt van) Julianadorp!

Groetjes,

Roel van der Heijden

Voor oppashuizen kun je het beste een advertentie plaatsen bij de marine op MB Parera. Daar zoeken mensen nog wel eens oppas gezinnen of oppassers wanneer ze naar Nederland gaan, doch meestal praat je dan slechts over een paar weken en niet over een paar maanden.

Denk dat voor die periode huren de meest logische oplossing is.

Voor een altijd zonnige:zon02: vakantie en/of stage op Curaçao bieden wij een gemeubileerde vakantiehuis te huur met 3 slaapkamers(met airco), woonkamer/kitchenette en 2 badkamers. Het huis is voorzien van een porch(overdekte buitenruimte).

Centraal gelegen in de rustige stadsdeel St.Helena.
Binnen loop afstand heb je locale winkeltjes en restaurants.

Punda(de stad) is vlakbij, de bus stopt om de hoek en in 10 minuten ben je er.
Heb je zin om lekker naar het strand te gaan? Piscadera baai is makkelijk te bereiken(lopend 30 min./per bus 15 min.)

Huurprijs 825 EURO p/m of €250,-- EURO p/m(per kamer)
De kosten zijn gebaseerd op een verblijf van minimaal 1 maand.
[FONT=Times New Roman]Geschikt voor stagiaires en vakantiegangers.

Zoek je nog een nette, maar ook betaalbare verblijfsplaats. Neem dan geheel vrijblijvend contact met me op via [EMAIL=“vakantiehuis_curacao@live.nl”]vakantiehuis_curacao@live.nl
Foto’s volgen nog.
[/FONT]