Appartement gezocht

Hoi allemaal! Ik ben net een week op curacao en op zoek naar een leuk appartementje in de buurt van Santa Rosa/Montana. Ik ben hier voor onbepaalde tijd en zou eventueel ook samen met iemand iets willen huren. Heeft er iemand tips?? Het liefst gebruik ik geen real estate agent…
Bedankt!

Voor een altijd zonnige:zon02: vakantie en/of stage op Curaçao bieden wij een gemeubileerde vakantiehuis te huur met 3 slaapkamers(met airco), woonkamer/kitchenette en 2 badkamers.

Centraal gelegen in de rustige stadsdeel St.Helena.
Binnen loop afstand heb je locale winkeltjes en restaurants.

Punda(de stad) is vlakbij, de bus stopt om de hoek en in 10 minuten ben je er.
Heb je zin om lekker naar het strand te gaan? Piscadera baai is makkelijk te bereiken(lopend 30 min./per bus 15 min.)

Huurprijs €250,- p/m(per kamer) of €275,-(kamer met eigen badkamer).
De kosten zijn gebaseerd op een verblijf van minimaal 1 maand.
[FONT=Times New Roman]Geschikt voor stagiaires.

Zoek je nog een nette, maar ook betaalbare verblijfsplaats. Neem dan geheel vrijblijvend contact met me op via [EMAIL=“vakantiehuis_curacao@live.nl”]vakantiehuis_curacao@live.nl
Foto’s zijn op te vragen.
:dag:[/FONT]

Hoi,

Ik heb geen appartement voor je maar wel een kamer van 20 m2 met balkon in Jan Doret. Badkamer is gedeeld met 1 pers ( vrouw). Keuken en woonkamer met 3 vrouwen. Mooi huis gelegen in Jan Doret, beschikt over tuin met terras. Beschikbaar vanaf 25 januari. ( eventueel eerder)
Huur 350 EURO inclusief. ( afhankelijk van je airco gebruik)

Interesse?
Mail me even: [EMAIL=“ddorsman@gmail.com”]ddorsman@gmail.com

:zon02:

Hoi,

Ik ben sinds afgelopen woensdag op het eiland en heb een heel leuk huisje voor mij alleen. Ik woon in de buurt van het Westpunt ( weet niet of dit te ver is voor je vanuit waar jij moet zijn) mar ik zou het leuk vinden als we het samen kunnen huren want ik zit hier ook maar helemaal alleen. Het huisje heeft alles erop en eraan en het gaat je dan ongeveer 150 euro in de maand kosten, ik heb ook een auto gehuurd die kunnen we dan desnoods ook samen delen.
Mocht je interesse hebben hoor ik graag van.
Mijn email is: [EMAIL=“claudia_lexje@hotmail.com”]claudia_lexje@hotmail.com