Appartement of Flat delen; Sydney

Hallo allemaal!

Ik ga van 1 september 2010 tot ongeveer juli 2011 in Sydney stagelopen.
Daarvoor is het natuurlijk handig om woonruimte te hebben voor deze periode. Nou zou het fijn zijn om dit te kunnen delen met iemand om zo de kosten te drukken.

Wie o wie, wil dit met mij doen en weet een appartement of flat? Het liefst in of in de buurt van Surry hills, hier is mijn stageplek ook gevestigd namelijk.

Please let me know!

Groetjes,

Sanne

gebruik Gumtree.com.au en maak daar een aantal afspraken voor kamers die je wat lijken! Ik heb eerst een week in een hostel gezeten en binnen een week had ik een kamer geregeld!
MOcht je nog meer vragen hebben, mail me gerust!
Groet,
Tessa

http://www.furnishedproperty.com.au/sydney-apartments/property-detail/surry-hills-crown-street-207 misschien iets voor je?!

Ik heb enkele jaren geleden precies hetzelfde gedaan als Tkolner (maar dan wel voor Melbourne). Eerst een weekje hostel en via de Gumtree website een paar appartementjes bezocht. Na een paar dagen was alles geregeld.

Hoi Sanne!

Jij zit nu waarschijnlijk al even in Sydney,
heb je gemakkelijk iets kunnen vinden?
Ik ga binnenkort ook die kant op (feb t/m juni) en vroeg
me af of het net zo gemakkelijk gaat als iedereen zegt?

Groetjes

Hallo,

Ik ben nu een week in Sydney en blijf t/m eerste week juli voor stage in Marrickville). Ik zit nu in een hostel in Newtown ben ‘desparately’ zoekend naar een vaste stek.
Wie kan mij eventueel helpen?

Alvast bedankt voor de tips!

Elisa

Hoi Elisa,

Wanneer je echt op zoek bent naar een plek in de buurt van Marrickville dan kun je het best in de plaats zelf zoeken via domain.com.au en dan klikken op Share en daar zoeken of zoeken via gumtree.com.au.

Mocht je echter iets zoeken in de buurt van de City; vanaf as maandag is mijn kamer in Neutral bay vrij! Heb er zes maand met veel plezier gewoond en het is superdicht bij een ferry aansluiting (eind van de straat ;)) en je hebt op 10min loopafstand Neutral Bay junction vanwaar je de bus naar zeg maar overal kunt pakken :slight_smile:
Mocht je geïnteresseerd zijn, neem dan even contact met me op!