:zon02:Te huur in Mubarak 6, mooi ingericht appartement voor max 6 personen, grote tuin, met vruchtbomen, prive zwembad, pergola en twee terrassen, barbecue. Linnengoed, handdoeken. 500 meter van zee, duikparadijs. Kleine supermarkt in de buurt. Vanaf € 250 tot € 350 per week all in. Dus ook transfer van/naar vliegveld. Langere periodes grote korting!
Hoi,
Ik zou wel wat meer willen weten hierover.
We willen voor het 25 jarig huwelijk van mijn ouders misschien naar Egypte gaan in oktober.
Zijn er veel excursies te doen daar vandaan?
Kunnen jullie dat ook regelen?
Mijn email is; jitsketje @ hotmail.com
Ik hoor graag wat meer en zou ook graag wat foto’s willen zien.
Jitske.
Geachte mevrouw,
Dank voor uw mail. Wilt u aangeven welke periode u wil boeken, zodat wij kunnen zien of die periode nog vrij is. Is dit het geval dan zenden wij u foto’s van huis en tuin. Wilt u even aangeven voor hoeveel personen u wilt boeken?
Er zijn allerlei excursies mogelijk. Deze kunnen door u zelf geboekt worden of door oze plaatselijke vertegenwoordiger worden verzorgd. U kunt op Startpagina.nl, Hurghada al heel veel informatie vinden over de excursiemogelijkheden. Zo kunt u bepalen waar uw belangstelling naar uit gaat. Aan de hand daarvan kan er een programma worden gemaakt.
Met vreindelijke groet,
Sarkanen:zon02:
Begin Oktober, voordat de herfstvakantie start met 4 personen.