Appartement gezocht te Rimini

:wub: hoi ’ mijn vraag is , ik zoek een heel goed appartement in rimini,
liever wat luxieuzer met mooi zwembad erbij, en goeie ligging.
help

L.S.

Zijn de plannen gewijzigd? Ik dacht dat U in de buurt van Orbetello wilde zitten!

Voor huizen ,appartementen etc. zou U kunnen klikken op

“vakantiehuis” of “vakantiehuisjes” , rechtsboven onder de foto

dat is:
http://tracker.tradedoubler.com/click?p=77…=181738&g=73289

U krijgt dan de website van Happy Home.

Vul dan bij “Happy Zoeken” in:
rimini

(In die kolom rechts met "land, aantal personen etc. hoef je niets in te vullen: alleen dus bij “happy Zoeken” Rimini en dan klikken op “Zoek”)

Ik vond daar 12 huizen/appartementen, in Rimini dus.

Wilt U trouwens toch liever naar de Toscaanse kust én een beetje in de buurt van Orbetello, waar dacht ik Uw kennissen zitten, vul dan bij
“Happy Zoeken” in:
Livorno

(Livorno heeft een mooie boulevard… :wink: en met de auto ben je in een half uur in Orbetello.

alvast bedankt voor de reactie’ ja we gaan toch naar alle waarschijnlijkheid naar rimini, ik heb daar zulke leuke reacties over gelezen, bedankt nog voor de tips!!
groeten beukie. :smiley:

Ik ga deze zomer ook voor het eerst naar Rimini!
Wij gaan naar appartament Wally!
Zag er goed uit en klinkt alsof het wel past bij wat jullie zoeken dus misschien is dat wel een goede aanrader!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Kijk ook even hier zoover beoordelingen van appartementen te Rimini ::zon02: Vakantie Rimini - Voordelige vakanties | Zoover

Hier enkele appartementen bij booking com : Ik persoonlijk boek altijd een hotel bij deze site : ik heb maar een fictieve datum genomen,weet niet de juiste vertrekdatum van jullie dus die kun je zelf aanpassen in het gele vlak : Booking.com : Hotels in Rimini . Boek nu je hotel!