hey
ik ga deze zomer werken in lloret
maar moet mijn eigen appartement zoeken
heeft iemand tips of ervaringen waar ik het beste kan zoeken en zijn?
al vast bedankt
Dominique x
hey
ik ga deze zomer werken in lloret
maar moet mijn eigen appartement zoeken
heeft iemand tips of ervaringen waar ik het beste kan zoeken en zijn?
al vast bedankt
Dominique x
Hoi Dominique,
Dat is moeilijk ben ik bang. Ik hoop echt dat je iets kan vinden en wens je veel succes! Huren is niet goedkoop in het hoogseizoen…
En zelf huren in het hoogseizoen is gruwelijk duur.
Weet je zeker dat het allemaal wel goed is geregeld waar je gaat werken?Normaal gesproken hoort een werkgever wel onderdag te regelen als je voor hem of haar gaat werken!!
hoi
of het goed geregeled is dat vraag ik me nus teeds meer af ik ben druk met een paar dingen te achter halen of het wel helemaal klopt.
het schijnt in spanje normaal te zijn dat je zelf een slaap plaats zoekt.
groetjes dominique
???
Het komt zelden voor dat de werkgever dat voor je regelt. Soms heb je geluk, als de eigenaar nog meer eigendommen heeft en dus ook zoiets kan aanbieden. Maar werk is werk en woning is je eigen pakkie-an.
Succes in ieder geval.
Liefs,
Carolina
Ik zou idd alles nog maar eens goed nagaan heb je bijvoorbeeld meerdere mensen gesproken die daar gaan werken of hebben gewerkt en hoe hebben die hun eigen verblijf kunnen regelen?
Ik weet niet of het normaal is dt je je eigen verblijf moet regelen maar het lijkt me niet.Ik heb bij een aantal bedrijven gesolliciteerd en deze hadden allemaal een slaapplaats voor hun personeel!
Ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je gewoon lekker in spanje kan gaan werken succes ermee
Miranda
Tis heel normaal dat je zelf een woonplek zoekt, maar bij werkers onder elkaar moet je je daar niet druk over maken. Miss zoek je eerst een hostal op voor een paar dagen en zoek je vandaar uit verder.
Voor welke tent ga je eigenlijk werken?
Steffie
hoi
ik heb enkele dingen onderzocht
en het is allemaal goed geregeld
is is vrij normaal dat je zelf slaap plek zoekt
ik krijg ook meer betaald dan mensen die al een slaap plaats hebben
en ik heb dan ook eigen keuze met wie en hoe groot
xx