Ik heb de mogelijkheid om een jaar op Aruba te gaan werken in het onderwijs, maar ik moet appartement en dergelijke wel allemaal zelf regelen… Nu kan ik niet echt een site vinden waar ze 1 pers. appartementen of zo verhuren… Dus kan iemand me helpen?
Liefst wel in oranjestad omdat ik daar ga werken…
Ik ben een NL-makelaar en verkoop/verhuur ook woningen op Aruba, o.a. op het complex “Camacuri Residence”. Hier verblijven regelmatig mensen die voor langere tijd naar Aruba komen. Ook privé hebben wij 2 appartementen voor de verhuur en voor eigen verblijf, waarvan één voor max 2 pers. Wij verhuren deze appartementen via onze website www.arubawoning.nl.
Ook zijn er ook studio-appartementen beschikbaar. Wellicht kan ik u hiermee helpen.
Ook geven wij advies & begeleiding bij emigratie en/of lang verbijf op Aruba, zie onze website www.caribbeanestate.nl.
We hebben een huisje, gloednieuw, voor één persoon te huur in Santa Cruz. De busverbinding naar Oranjestad is goed. In tien minuten ben je daar.
Als je interesse hebt, lees dan mijn bericht van 18 november en stuur een mail. Je krijgt dan ook foto’s.